نمایشگاه روائی روضه کربلا در روستای کران از توابع شهرستان فارسان همزمان با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، برپا شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۹۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، مدافعان و مروجان فرهنگ عاشورا ، اقدام به برپائی نمایشگاه روضه کربلا کردند که در این نمایشگاه، واقعه کربلا از آغاز تا پایان به تصویر کشیده شده و راویان نیز در این خصوص روایت گری می کنند.

خانم مریم قاسمی در این خصوص گفت: موسسه فرهنگی راسخون با همکاری پایگاه مقاومت مرضیه کران اقدام به برپائی این نمایشگاه کردند که با استقبال بسیار خوبی از جانب عموم مردم مواجه شد و به صورت روزانه طبق برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته مدارس مختلف به صورت نوبه ای از این نمایشگاه دیدن می کنند و واقعه کربلا توسط راویان برای ایشان روایت می شود.

خانم قاسمی در ادامه عنوان کرد: این موسسه فرهنگی تا کنون توانسته است تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان را جذب کرده و مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله (ع)  را به مدت ده روز در همان محل برگزار کند.

این نمایشگاه تا پایان ماه محرم برپا خواهد بود و از کلیه خواهران عزادار و مشتاق فرهنگ عاشورا دعوت می شود تا از این نمایشگاه دیدن شود.

ارسال نظرات