مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از پنج اپلیکیشن معرفی شهدای استان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۵۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
سرهنگ امیرعباس آسمند امشب در جمع خبرنگاران از رونمایی پنج اپلیکیشن در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این نرم‌افزار‌ها توسط مدیریت فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تولید شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: اپلیکیشن «فرمانده آسمانی» جهت معرفی شهید «ستار اورنگ» نخستین شهید مدافع حرم استان طراحی شده است.

آسمند بیان کرد: اپلیکیشن «پد خندق» با هدف معرفی عملیات غرورآفرین «پد خندق» که برگ زرینی از افتخارآفرینی رزمندگان دلاور استان کهگیلویه و بویراحمد است تولید و آماده انتشار شده است.

وی عنوان کرد: نرم افزار «سردار دل‌ها» از دیگر نرم‌افزار‌های فضای مجازی است که جهت معرفی سرتیپ شهید «جواد هرمزپور» از سرداران بنام هشت سال دفاع مقدس استان پیاده‌سازی شده است.

آسمند گفت: نرم‌افزار «فاتحان شمال غرب» نیز جهت معرفی شهیدان «گودرز نجفی»، «عبدالمحمد خرم‌روز»، «حبیب آرام‌زاده»، «قاسم قاسمی»، «آیت صدیقی»، «محمد سهرابی ثانی»، و «قاسم احمدی» تیپ ۴۸ فتح در شمال غرب که مردادماه سال ۹۰ در درگیری با گروه پژاک به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، تولید شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نرم‌افزار «عقاب آسمانی» نیز به معرفی شهید «ابراهیم امیدبخش» می‌پردازد که با گرفتن ساعت طلای خلبانان در آمریکا به میهن عزیزمان بازگشت و در عملیات آزادسازی سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات