در دیدار مسئولان ستاد هفته دفاع مقدس با نماینده مقام معظم رهبری در مازندران:
نماینده ولی فقیه در مازندران سه مولفه غدیر، بعثت و عاشورا را سرمایه های انقلاب عنوان کرد و گفت: این انقلاب جهانی شد و مهار آن برای استکبار سخت و مشکل است.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۵۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با فرماندهان دفاع مقدس و نیروهای مسلح استان در ساری با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان و افراد بیگناه در حادثه تروریستی اهواز، مجموعه نیروهای مسلح و روحانیت را سربازان اسلام دانست و اظهار داشت: برای پاسداشت دفاع مقدس که یک واقعه تاریخی بی سابقه محسوب می شود، باید پای کار انقلاب و رهبری باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این جنگ یک گنج است، عنوان کرد: باید با این گنج و دفیفه هشت ساله تاریخ مان را تغذیه کنیم و هر قدمی که بر می داریم بر مبنای دفاع مقدس باشد.

آیت الله طبرسی که در جمع فرماندهان و نیروهای مسلح استان مازندران سخن می گفت، به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و افزود: باید این جانیان هر چه سریعتر به مجازات اعمال خود برسند.

نماینده ولی فقیه در مازندران سه مولفه غدیر، بعثت و عاشورا را سرمایه های انقلاب عنوان کرد و گفت: این انقلاب جهانی شد و مهار آن برای استکبار سخت و مشکل است.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه دشمن برای بر اندازی نظام، با شیوه های تحریم، جنگ و تبلیغات روانی به نتیجه نرسید، تصریح کرد: به راه انداختن جنگ اقتصادی روش جدید استکبار است که مردم را از انقلاب جدا کند اما موفق نخواهد شد.

وی با عنوان اینکه دشمن در صدد نابودی و خشکاندن ریشه انقلاب است، خطاب به نیروهای مسلح اظهار کرد: حق ماندنی است و نیروهای مسلح حق هستند به شرطی که بر حفظ ارزش هایی که امام و رهبری ترسیم کردند کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه حیات نظام وابسته به ارزش ها و محتویات دفاع مقدس است، عنوان کرد: در صورت فراموش کردن تاریخ انقلاب، خودمان را باخته ایم.

وی در ادامه مردم را احیاگر عاشورا دانست و تصریح کرد: این خیزش و طوفان برگرفته از مکتب غدیر و عاشورا و همچنین ولایت فقیه است.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه ما در دفاع مقدس دستاوردهای عظیمی داشتیم که توانستیم دشمن را از خاک کشور بیرون کنیم، افزود: با گنجاندن فرهنگ دفاع مقدس در کتاب های درسی و به تصویر کشیدن حماسه های مقاومت مردم در برنامه های صدا و سیما نسبت به انتقال و انعکاس ارزش ها و فداکاری ها تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگر سخنان خود با عنوان اینکه رزمندگان اسلام با حفظ وحدت، در برابر ظلم ایستادگی کردند، یا حسین گفته و پای شهادت ایستادند، اظهار کرد: تعلل، سستی و بی تفاوتی به این ارزش ها، خیانت به شهداست.

وی به حفظ آرمان های امام و فرهنگ دفاع مقدس در شرایط امروز تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی مدنی بوده و در امتداد غدیر و عاشوراست و ریشه در قرآن و اهل بیت (ع) و ثقلین دارد.

آیت الله طبرسی همچنین استقبال باشکوه اقوام مختلف جهان را از مراسم اربعین حسینی ماحصل فرهنگ دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: دشمن با تبلیغات روانی، ایجاد یأس، تحریم اقتصادی و فشار سعی در خاموش کردن شور حسینی دارد که با مدیریت مقام معظم رهبری از این گردنه های صعب العبور هم عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در پایان با عنوان اینکه دفاع مقدس با حفظ وحدت و انسجام بین اقوام مختلف ترک، فارس، بلوچ و... به پبروزی رسید، یادآور شد: در شرایط امروزه نیز با همین قوت دست به دست نیروهای مسلح دهیم و میراث دار هفته دفاع مقدس باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها