فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۹ محور و هشت رشته خبری و هنری در استان سمنان اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۷۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان در نشست ستاد برگزاری این جشنواره گفت: پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بصیرت و دشمن شناسی، استکبار ستیزی و بدعهدی آمریکا و بخش آزاد از موضوعات محوری ۹ گانه این جشنواره است.
علی مسلمان گفت: متقاضیان می‌توانند آثار رسانه‌ای خود را در بخش‌های خبر، گزارش، تیتر، یادداشت و سرمقاله، موشن گرافیک، عکس، کاریکاتور و فیلم کوتاه خبری حداکثر تا تاریخ پانزدهم آبان ماه امسال به دبیرخانه استانی جشنواره ابوذر تحویل دهند.
به گفته وی، به منظور انگیزه بخشی به فعالان رسانه‌ای، برای تولید انواع آثار مطبوعاتی و خبری ارزشمند درباره موضوعات و گرایش‌های مختلف چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از مهمترین بخش‌های مسابقه جشنواره ابوذر در این خصوص طراحی شده است.
مسلمان از تشکیل هیات استانی بررسی و انتخاب آثار دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان نیز خبر داد و گفت:: به زودی گروهی از متخصصان دانشگاهی بعنوان مشاوران این هیات برای بررسی محتوایی آثار دریافتی تشکیل می‌شود و این افراد زیر نظر تعدادی از داوران صاحب نام ملی، امور داوری را برعهده خواهند گرفت.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان‌ها، خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران مراجعه و یا از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس aboozarfest.ir بازدید کنند.
دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان، زمستان امسال با مشارکت و همکاری ۷ نهاد فرهنگی و هنری و رسانه‌ای برگزار می‌شود و آثار فاخر استانی نیز همزمان به جشنواره ملی ابوذر راه می‌یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها