خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع)هندیجان از اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم روستایی همراه با ویزیت و داروی ریگان باهمکاری شبکه بهداشت و درمان وداروخانه دکتر درویشی و پایگاه مقاومت بسیج قدس به مدت یک روز با پیگیرهای گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان در روستای ذلقی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۸۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

 

پاسدار عبدالرسول محبعلی پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان تلاش دارد در مناطق محروم شهرستان خدمات رسانی بهداشتی و فرهنگی و عمرانی را داشته باشد و با جدیت در رفع مشکلات این مناطق گام های تاثیرگذاری بردارد و گردان با تمام ظرفیت های خود در کنار مردم هست.

وی افزود : در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی گردان عملیاتی امام رضا(ع)در حال اجراء گذاشته که مهمترین آن شرکت بسیجیان گردان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رژه خودروی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات حماسی در ۳۱ شهریور بوده است.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان گفت:گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان با تمام امکانات و ظرفیت های موجود خود و با اجرای دوره ها و فراخوانی های برای بسیجیان
اکنون در بالاترین سطح توان آمادگی نظامی ورزمی و دفاعی در هر ماموریتی را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها