جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، حادثه تروریستی 31 شهریور در اهواز را نشانه عصبانیت دشمن از ملت بزرگ ایران دانست.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۰۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی در جمع  بسیجیان شهرستان فارسان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهدا حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) و  بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: مؤلفه‌هایی در جنگ هشت‌ساله وجود داشت که عامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی بودند و دشمن از آن‌ها هراس دارد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: دشمن توان خود را به کار بسته و مؤلفه های قدرت ما را شناسایی کرده و می‌خواهد از طریق آن‌ها به ما ضربه بزند و وارد جنگ شود که به تعبیر مقام معظم رهبری ما در مصاف با جنگ نرم هستیم.

وی به مؤلفه‌های پیروزی در جنگ اشاره داشت و تصریح کرد: باید مؤلفه‌های موجود را بشناسیم تا بدانیم وظیفه ما چیست؟. یکی از مؤلفه‌های موجود توفیق الهی بود که رزمندگان از آن به نام امدادهای غیبی یاد می‌کردند و ما چه در جنگ تحمیلی و چه در زمان انقلاب از امدادهای غیبی کم ندیدیم، واقعه طبس یکی از این توفیقات الهی بود و همچنین عملیات بیت‌المقدس و پیروزی رزمندگان ما در این عملیات و آزادی فاو نیز یکی دیگر از توفیقات الهی و امدادهای غیبی بوده است.

مرادی ادامه داد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می‌خواهد اعتقادات و باورهای ما را از بین ببرد؛ لذا ما باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ هشت‌ساله توده‌های عظیم و خود جوش مردمی یکی دیگر از مؤلفه‌های پیروزی ما بود. مردم به‌صورت خودجوش به یکدیگر کمک می‌کردند به ‌گونه‌ای که از اول جنگ تا پایان، 300 گردان بسیجی در جنگ حضور داشتند و بیش از 85 هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم.

مرادی اظهار داشت: سومین مؤلفه پیروزی ما پیروی از ولایت‌فقیه است که دشمن بسیار از این ترس دارد؛ بطوری که کشورهای مسلمان را به سه دسته تقسیم کرده‌اند؛ بخش اول کشورهایی که مسلمان دارند و رهبر ندارند، که آن‌ها را بی‌خطر می‌دانند، دوم کشورهایی که امام دارند و امت ندارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: سومین دسته، کشورهایی هستند که متصل به رهبر هستند که بسیار از آن‌ها می‌ترسند مانند کشور ما که همه پشت ولی امر خود هستیم و به همین خاطر دشمن از ما عصبانی است و ما را تروریست خطاب می‌کند و حادثه 31 شهریور در اهواز را به راه می‌اندازد. امروز باید هوشیار باشم و از ارزش‌ها و اعتقاداتی که به‌راحتی به دست نیامده دفاع کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

ارسال نظرات