جانشین فرماند سپاه سلمان در امور اقشار بسیج:
جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج گفت: بسیج کارمندان با اقشار مختلف مردم سر و کار دارد.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۰۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار رضا لطیفی جانشین فرماند سپاه سلمان در امور اقشار بسیج در دوره آموزشی شهید صدرزاده ویژه فرمانده هان حوزه و پایگاههای بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان  که در سالن اجتماعات فنی و حرفه ای زاهدان برگزار شد، گفت: هر کارمندی بتواند در  اجرای وظایف  سیستم اداری موفق باشد او الگو  است.
 
وی افزود: بسیجان دست در دست هم  با روحیه بسیجی و انقلابی در کنار یگدیگر گام برمیدارند تا مشکلات جامعه حل شود.
 
لطیفی تصریح کرد: ایام عزاداری ابا عبداله الحسین(ع)  را تسلیت عرض میکنیم، انشاء الله بتوانیم در مسیر راه امام حیسن(ع) گام برداریم .
 
وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر بسیج ۲۲ نوع قشر دارد و  قشر کارمندان یکی از  این اقشار است، ادامه داد:  بسیج کارمندان قشری است که با همه مردم سروکار دارد و باید در سیستم اداری به گونه ای  رفتار کنیم که دچار قوانین دست و پا گیر نشویم.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج  تصریح کرد: کارمندان به اعتبار خون شهداء و به اعتبار حضور مردم مسئولیت گرفته اند و با حمایت و پشتیبانی مردم به این سمت رسیده اند و الان نوبت خدمت رسانی آنها  به مردم است.
 
این مسئول اظهار داشت: ما باید برای مردم کار بکنیم و  حرمت ارباب رجوعان را حفظ کنیم، این احترام در اعتقادات و فرهنگ اسلامی  است و آن را قبول کرده ایم، وظیفه خود بدانیم که کار ارباب رجوعان را راه بندازیم و  با احترام با آنها برخورد کنیم، نباید  میز را ملک شخصی خود بدانیم و در قاموس منشور کارمندی آنچه را که میدانیم را  باید به عمل برسانیم.
 
ارسال نظرات