مرگ ۱۸ نفر کردستانی بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در ۵ ماهه نخست سال جاری

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: طی پنج ماهه امسال ۱۸ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۱۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
غلامرضا همایون پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار داشت: طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۱۸ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست داده اند و این درحالی است که فوت شدگان سوء مصرف مواد مخدر در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ نفر بوده‌اند.

وی افزود: طبق آمار‌های موجود هر ۱۸ نفر فوت شده سو مصرف مواد مخدر در این مدت مرد بوده اند، در حالیکه از کل فوت شدگان مصرف مواد مخدر پنج ماهه سال قبل ۱۳ نفر مرد و یک نفر زن بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به آمار مراجعه کنندگان نزاع به مراکز پزشکی قانونی سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در پنج ماهه امسال پنج هزار و ۲۵۸ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کردند.

همایون پور یادآور شد: طی مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و ۹۸۶ نفر به مراکز پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کرده بودند که این رقم رشد پنج درصدی را نشان می‌دهد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: از کل مراجعه کنندگان پنج ماهه امسال سه هزار و ۸۵۶ نفر مرد و هزار و ۴۰۲ نفر دیگر زن بودند، در حالیکه از کل مراجعه کنندگان پنج ماهه سال قبل دو هزار و ۶۹۳ نفر مرد و هزار و ۲۹۳ نفر دیگر زن بودند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار