فرمانده اسبق سپاه لاهیجان در مراسم صبحگاه مشترگ در هفته دفاع مقدس در لاهیجان؛

جمهوری اسلامی امروز قدرت برتر موشکی در منطقه می باشد/مردم با حضور میلیونی در عاشورای حسینی نقشه دشمنان را خنثی کردند+تصاویر

سید نورالدین نعمتی فرمانده اسبق سپاه لاهیجان و از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی لاهیجان گفت: جمهوری اسلامی امروز قدرت برتر موشکی در منطقه می باشد.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۲۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، به مناسبت فراررسیدن هفته دفاع مقدس صبح امروز صبحگاه مشترکی با حضور پایوران سپاه ناحیه و پایوران نیروی انتظامی شهر لاهیجان و با حضور امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات شهرستان لاهیجان در کنار خانواده معزز شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید.


سید نورالدین نعمتی فرمانده اسبق سپاه لاهیجان و از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس ضمن خیرمقدم گویی به همه بسیجیان و میهمانان حاضر به بیان اهمیت دفاع مقدس و یادآوری از خودگذشتگی ها و دلاوری رزمندگان پرداخت.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های ملت رشید و پرآوازه ای است گفت: ملت ایران در طول هشت سال نبرد نابرابر در برابر مستکبران و زورگویان عالم سرافرازانه و با عزت ایستادگی و مقاومت کرد و خالق حماسه ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ شد.

عضو شورای شهر فومن با اشاره به دشمنی های دشمنان انقلاب تصریح کرد: درست است که جنگ تمام شده است ولی آیا دشمن ما را رها نموده است خیر، یک روز ما سیم خاردار، فشنگ, تفنگ و یا موشک نداشتیم ولی به همت شهید والا مقام تهرانی مقدم با مهندسی معکوس توانستیم تکنولوژی ساخت موشک شهاب را بدست آوریم که به همت این دانشمند بزرگ جزء هشت کشور برتر جهان در زمینه پرتاب موشک ماهواره بر می باشیم و جمهوری اسلامی امروز قدرت برتر موشکی در منطقه می باشد.

نعمتی با اشاره به پیشرفت های علمی کشور تاکید کرد: ما در عرصه تکنولوژی سلولهای بنیادی حرف اول را می زنیم و جزء چند کشور برتر دنیا در این خصوص هستیم.

وی در رابطه با نقش مدافعان حرم بیان کرد: خیلی ها تصور داشتند که بعد از جنگ ما نیروهای بسیجی جان برکف نداریم ولی مدافعان حرم ما با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این را به دشمنان ثابت نمودند که هنوز بسیجان آماده مجاهدت برای پیشرفت کشور هشتند.


نعمتی در ادامه بیان داشت:تمام پیروزی ها در مقابل نقشه های شیطانی دشمنان به دست نمی آمد مگر با رهبری مقام معظم رهبری که تمامی نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را نقشه برآب نمود.


جانباز دوران دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد:  دشمنان قبل از ماه محرم هم در عراق و هم در ایران با بهره گیری از قدرت های بزرگ سعی داشتند که با تبلیغات های گسترده در شبکه های مجازی حضور مردم را در مراسم ماه محرم کمرنگ جلوه دهند ولی مردم با حضور میلیونی در عاشورای حسینی نقشه دشمنان را خنثی نمودند و ان شاء الله امسال در مراسم بین المللی اربعین حسینی شیعیان حسینی بیش از پیش با حضورشان پاسخی دندان شکن به نقشه های دشمنان اسلام ناب خواهند داد.

در پایان این مراسم یکی از مداحان اهل بیت به نوحه سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس به سینه زنی پرداختند.

جمهوری اسلامی امروز قدرت برتر موشکی در منطقه می باشد/مردم با حضور میلیونی در عاشورای حسینی نقشه دشمنان را خنثی کردند+تصاویرجمهوری اسلامی امروز قدرت برتر موشکی در منطقه می باشد/مردم با حضور میلیونی در عاشورای حسینی نقشه دشمنان را خنثی کردند+تصاویرجمهوری اسلامی امروز قدرت برتر موشکی در منطقه می باشد/مردم با حضور میلیونی در عاشورای حسینی نقشه دشمنان را خنثی کردند+تصاویرجمهوری اسلامی امروز قدرت برتر موشکی در منطقه می باشد/مردم با حضور میلیونی در عاشورای حسینی نقشه دشمنان را خنثی کردند+تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات