خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: برای گذر از شرایط امروز اقتصادی نیازمند انسان‌های مجاهد و خدمتگذار در این عرصه هستیم که همانند روزگاران دفاع مقدس خط شکنی کنند.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع بسیجیان شهر اقبالیه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نشات گرفته از عاشورا و مکتب حسینی است بنا براین لازم است فرهنگ ایثارگری و شهادت را به نسل های آینده آموزش دهیم و آن ها را با این فرهنگ مقدس آشنا کنیم تا جوانان ما و نسل آینده در همین چهار چوب حرکت کنند.
وی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس بیانگر شهادت ها و ایثار گری های جوانان غیرتمند ما است که در ۸سال جنگ تحمیلی جانانه از سرزمین، ناموس، شرف و انسانیت که برگرفته از فرهنگ ایثار وشهادت و حماسه عاشورای حسینی می باشد و با تجهیزات کم دفاع کردند.
عدالتی گفت: دشمن ما دیروز از طریق مرز‌های رسمی و از طریق تهدیدات نظامی به سمت کشور ما حمله می‌نمود، اما امروز با اقتدار ایران اسلامی و با توان نظامی نیرو‌های امنیتی که ما داریم دشمن جرات نزدیک شدن به مرز‌های ما را ندارد، اما به دنبال این است تا در قالب جنگ نرم ‌و جنگ اقتصادی نقشه‌های خود را ایفا نماید.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با اشاره به مشكلات اقتصادی امروز اظهار كرد: برای گذر از شرایط امروز اقتصادی نیازمند انسان‌های مجاهد و خدمتگذار در این عرصه هستیم که همانند روزگاران دفاع مقدس خط شکنی کنند.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهدای ما وظیفه و رسالت از دفاع مهین اسلامی انجام دادند و امروز ما هستیم که باید بدانیم هدفمان در ادامه راه شهدا چیست و چگونه برای ملتی که شهید داده‌اند مسیر خدمتگذاری و گره از مشکلات را طی کنیم.
عدالتی در خاتمه دفاع مقدس را سرمشق و الگوی موفق همیشگی ملت بزرگ ایران دانست و بیان کرد: ما در جنگ توانستیم با تکیه بر باورهای دینی، ایمان، اخلاص، ایثار، شهامت و رشادت طلبی خود را پیروز میدان در جبهه حق علیه باطل کنیم.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها