با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدای والامقام و مردم، یادواره شهدای والامقام روستای نوره برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۵۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز و با حضور فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر و جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدای والامقام و مردم، یادواره شهدای والامقام روستای نوره برگزار شد.

در این مراسم سردار رجبی اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره‌ها باید حفظ و بقای انقلابی باشد که شهدا همه هستی خودشان را تقدیم آن کردند و برای رسیدن به این هدف والا از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سردار رجبی با اشاره به وضعیت مردم در روستا‌های استان در اوایل انقلاب افزود:دراوایل انقلاب روستا‌های کردستان و مردمانشان در وضعیت نامناسبی به سر می‌بردند؛ و دشمنان و گروهک‌ها از انجام دادن هر جنایاتی کوتاهی نمی‌کردند؛ و همیشه روسیاهی خود را نزد مردمان این استان نشان داده اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، ابراز داشت: توجه نداشتن به فضای روانی که توسط دشمن برای نابودی ایران اسلامی تدارک دیده شده است می‌تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران عزیز باشد تا به همه آن‌ها ثابت شود که هر ایرانی با استقامت خود در مقابل دشمن خواهد ایستاد.


وی در ادامه هدف قراردادن مقر حزب دموکرات در کردستان عراق به صورت نقطه‌ای را مایه اقتدار و عامل قدرت بازدارندگی نظام دانست و آن را ستود.

سردار رجبی در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی زمینه‌ساز توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود که باید تلاش کنیم از این فرصت‌ها به نحو شایسته‌ای در راستای احیای آرمان‌ها و اهداف شهدا استفاده کنیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات