خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: وظیفه ما امروز در مقابل این توطئه‌ها و هجمه‌ها این است که در جوامع مختلف اعم از خانواده، بتوانیم نیروی مومن و انقلابی و پای کار تربیت کنیم که امروزه مشکل کشور ما این است که از این قبیل نیرو در کارهای اجرایی کم داریم.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۶۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

امروزه مهمترین وظیفه خانواده‌ها تربیت نیروی مومن، انقلابی و پای کار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه نهاوند ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به وقوع پیوست که سران استکبار راه‌های مختلفی را برای از بین بردن آن امتحان کردند از جمله راه پرهزینه حمله نظامی و جنگ تحمیلی را تا شاید بتوانند کشور را از راه جنگ نظامی از پای درآورد.

وی افزود: بار دیگر این مردم و سپاه و ارتش و بسیج بودند که از این امتحان نیز سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه این جنگ علیه انقلاب اسلامی هنوز ادامه دارد، گفت: وظیفه ما امروز در مقابل این توطئه‌ها و هجمه‌ها این است که در جوامع مختلف اعم از خانواده، بتوانیم نیروی مومن و انقلابی و پای کار تربیت کنیم که امروزه مشکل کشور ما این است که از این قبیل نیرو در کارهای اجرایی کم داریم.

وی عنوان کرد: اگر ایمان داشته باشیم راه مستقیم را می‌توانیم انتخاب کنیم ما باید انقلابی باشیم و آدم انقلابی همیشه پای کار است.

سردار مجیدی بیان داشت: چه بسیار هستند کسانی که مومن بوده اما انقلابی نیستند و در واقع نسبت به اتفاقات جامعه و اطراف خود بی تفاوت هستند در حالی که جوان مومن انقلابی پای کار نباید اینگونه باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین کار امروز خانواده‌های ما تربیت نیروی انقلابی است و ما باید در این راه شخصیت‌های بزرگ انقلاب و زمان جنگ مانند شهید رجایی و شهید بهشتی را به نسل جدید معرفی کنیم تا جوانان ما ازآنها الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات