سرهنگ پاسدار رشید اکبری گفت:امروز نسخه شفابخش جوامع اسلامی تمسک به راه و سیره شهدا که برگرفته از سیره و منش اهل بیت(ع) است بوده و ما باید گفتمان ایثار و شهادت را به عنوان یک گفتمان انقلابی و اسلامی در جامعه نهادینه کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۷۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسداررشیداکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان به همراه مسئولین دولتی شهرستان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان عاشوری ،اسدی،غریبی از شهدای شهرستان  با خانواده این شهیدان والامقام دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با تجلیل از مقام شامخ شهدا بویژه شهیدان عاشوری ،اسدی،غریبی گفت:رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی ایستادگی و مقاومت کردند و با پایمردی و عزت شکوفایی و سرافرازی امروز کشور را رقم زدند.

وی افزود: خانواده شهدا، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

سرهنگ اکبری اظهار داشت: اکنون نظام اسلامی از بالاترین شاخص امنیت در دنیا برخوردار است و ثمره و حاصل خون شهدا و ایثارگری آن‌هاست که با نثار هستی خود عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم و نگذاریم دشمن از ضعف اقتصادی ما سوء استفاده کند.

 

 

ارسال نظرات