اساتید بسیجی استان خراسان رضوی در بیانیه‌ای از مسئولین اجرایی و قضایی و وزارت امور خارجه خواستند تا با قاطعیت با مسببان داخلی و خارجی جنایت تروریستی اهواز برخورد لازم را بنمایند.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۸۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

فضا و جو تبلیغاتی مسموم دشمنان، کوچکترین خللی در اراده آهنین نیروهای نظامی و انتظامی و ملت بصیر ایران وارد نخواهد کرد

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اساتید بسیجی استان خراسان رضوی در بیانیه‌ای از مسئولین اجرایی و قضایی و وزارت امور خارجه خواستند تا با قاطعیت و جدیت با مسببان داخلی و خارجی جنایت تروریستی اهواز برخورد لازم را بنمایند.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است :

 

در شریطی که ایران اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب خود مرحله بلوغ را سپری می‌کند بیش از گذشته مورد هجمه همه‌جانبه دشمنان ملت و دین قرار گرفته است. حضور هوشمندانه، الهام بخش، مقتدرانه و پیروزمندانه انقلاب اسلامی در جبهه مبارزه با استکبار و زیاده خواهی های صهیونیسم در منطقه، کینه جویی ها و طراحی های فتنه انگیزانه دشمنان را بیشتر نموده است و از هر فرصتی جهت توقف قطار پیشرونده ایران عزیز استفاده می کند.

دشمنان نابکار و حقیر ملت بزرگ ایران اسلامی این بار در آغاز هفته دفاع مقدس که تجلی اقتدار و عزت مومنامه ایرانیان سلحشور است با جنایتی وحشیانه و ناجوانمردانه با سودای ضربه زدن به اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناامن جلوه دادن کشور، عده ای از فرزندان این مرز و بوم را به خاک و خون کشاندند.

 

اساتید دانشگاه های خراسان رضوی ضمن محکومیت این جنایت هولناک و عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، مردم شریف خوزستان و خانواده های معزز شهدای این فاجعه تروریستی از مسئولین اجرایی و قضایی و وزارت امور خارجه می خواهد با قاطعیت و جدیت با مسببان داخلی و خارجی این خباثت شوم و کوردلانه برخورد لازم را بنماید و با عزمی پولادین و ایمانی راسخ از تمام ظرفیت‌ها جهت استحکام دفاعی و امنیتی استفاده کند و رجاء واثق دارد فضا و جو تبلیغاتی مسموم دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها کوچکترین خللی در اراده آهنین نیروهای نظامی و انتظامی و ملت بصیر ایران وارد نخواهد کرد .

 

همچنین از فرماندهان دلیر و شجاع نظامی میهن عزیزمان می خواهیم با حمیت و غیرت همیشگی نسبت به تنبیه هوشمندانه و مقتدارنه دشمن به اقتضای شرایط، تدابیر لازم را انجام دهند تا عبرتی برای همگان گردد.

 

دشمنان بدانند خون های پاک شهیدان ما ضامن و تقویت کننده انقلاب و نظام بوده و خواهد بود و خواب تضعیف و ضربه زدن به نظام با انجام تحرکاتی این چنینی خوابی آشفته و بی تعبیر است.

ارسال نظرات