مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) شهرستان الشتر
مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) شهرستان الشتر گفت: مصیبتی بالاتر از مصیبت امام حسین (ع) نه در آسمان‌ها نه در اهل اسلام نیست
کد خبر: ۹۰۶۱۵۰۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اکرم قنبری مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) شهرستان الشتر در همایش رهروان زینبی میان بسیجیان این شهرستان گفت: اگر قرار است ما در مسیر و مکتب حضرت زینب (س) قدمی برداشته مهم‌ترین آن نگاه ما به خداوند نگاه رحمت نه از روی غضب باشد.

وی با اشاره به سخن امام صادق (ع) در مورد اهل‌بیت (ع) افزود: امام صادق (ع) می‌فرمایند: «ما اهل‌بیت (ع) بزرگ‌ترین نعمتی هستیم که خداوند ما را به شما داده به خاطر اینکه شما به‌وسیلۀ ما اهل‌بیت (ع) با اسلام آشنا شده و به دین اسلام آمده‌اید».

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) شهرستان الشتر عنوان کرد: اگر قرار است بندۀ خداوند شده هرچقدر هم مصیبت به ما وارد شود نه خدا را فراموش کرده نه ناشکری می‌کنیم، حضرت زینب (س) هرچقدر هم مصیبت می‌دید بیشتر خداوند را شکر می‌کرد، اگر واقعاً در پس پردۀ مشکلات بگوییم خدا بزرگ‌تر از مشکلات بوده حتمأ پیروزی نهایی با شماست.

وی با توجه به پرسش یزید از ساربان شتر تصریح کرد: یزید از ساربان شتر پرسید در مسیر کوفه تا شام چیزی از اسراء به دست آوردی؟ ساربان گفت: در مسیر راه دو چیز از اسراء یاد گرفتیم اول، ما بندۀ آن‌ها بودیم نه آن‌ها بندۀ ما، نه بچۀ دوساله نه جوان بیمار نه پیرزن هیچ‌کدام به خاطر کتک خوردن و گرسنگی به ما التماس نکرده و دومین چیزی که این‌ها داشتند هر وقت ما پیاده شده تا استراحت کنیم این‌ها یا قرآن خوانده یا سر بر روی خاک گذاشته و مناجات می‌کردند یا با خداوند حرف زده و نماز می‌خواندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات