خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: مقابله با دشمن و تسليم نشدن در برابر ظالم فرهنگي است كه ملت و امام و رهبري از فرهنگ توحيدي عاشورا و اهل بيت(ع) گرفته است.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۱۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرنگاری بسیج از کاشان به نقل از خبرگزاری رسا، آيت الله عبدالنبي نمازي در رژه يگان هاي پياده، زرهي و موشکي ارتش و نيروهاي نظامي و انتظامی اعم از بسيج و سپاه كاشان که در ميدان جهاد این شهر برگزار شد، گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و سوگواري اباعبدالله الحسين(ع) براي ما داراي پيام و مفهوم خاصي است.

وي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي نشأت گرفته از تفكر توحيدي عاشورا است، افزود: همانگونه كه امام خميني(ره) مكرر فرمودند اين كربلا و عاشورا بود كه انقلاب ما را پشتيباني و هدايت كرد، ملت ايران امروز نيز با الهام از فرهنگ و تفكر توحيدي عاشورا به صحنه نبرد با دشمنان اسلام آمده است.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: ملت ايران اسلامي طي 40 سال گذشته با اتحاد و وحدت و يكپارچگي توطئه هاي دشمنان اسلام و نظام اسلامي ايران را يكي بعد از ديگري خنثي كرده و پرچم پرافتخار ‹‹لا اله الا الله›› را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآورده است.

آيت الله نمازي با اشاره به کلام پيامبر اكرم(ص) که مي فرمايد، إنَّ الحُسَينَ مِصباحُ الهُدی وسَفينَةُ النَّجاةِ، افزود: مكتب انسان ساز عاشورا منشأ قدرت و اقتدار و عزت امت اسلامي است.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: خداوند عزيز است و ملت او عزيز است و امت اسلامي هم بايد عزيز و سربلند باشند و با اقتدار در برابر استكبار جهاني ايستادگي كنند چرا كه مقابله با دشمن و تسليم نشدن در برابر ظالم فرهنگي است كه ملت و امام و رهبري از فرهنگ توحيدي عاشورا و اهل بيت(ع) گرفته اند.

وي تأكيد كرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامي ايران بايد بدانند همانگونه كه در طول 40 سال گذشته ملت و دولت و سران سه قوه تمام قد در برابر توطئه هاي دشمن ايستاده است، اين مقاومت تا ظهور امام زمان ادامه خواهد داشت.

همچنین سرهنگ شكرالله نصيري فرمانده گروه 840 موشكي شهيد كبريايي نيز در  اين مراسم گفت: جنگ 8 ساله و دفاع مقدس براي ايران شرف و آزادي و مقاومت و ايمان به خدا را در صفحات تاريخ به ثبت رسانيد و متجاوزان و متحدان آمريكا كه طي 8 سال دفاع مقدس رژيم صدام را كمك و حمايت كردند رسوا و ذليل كرد.

وي افزود: امروز امنيت و آسايش و عزت و اقتدار خود را مديون ايثارگري رزمندگان اسلام و خون شهدا  هستيم و بايد پاسدار ارزش ها و آرمانهاي شهدا باشيم.

فرمانده گروه 840 موشكي شهيد كبريايي ياد آور شد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون هر روز با ترفند جديدی برای انحراف انقلاب اسلامی تلاش کرده، اما هيچگاه نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.

به گفته وي، نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران امروز در دفاع از اسلام و قرآن از جان خود گذشته‌اند تا در صورت کوچک‌ترين تعرضی به کشور جواب كوبنده و  دندان‌شکنی به دشمن بدهند.

محمد علي مرتضايي قهرودي فرماندار كاشان نيز در اين مراسم گفت: اگر جنگ براي ملت ايران نعمت بود براي اين است كه ملت ايران در 8 سال دفاع مقدس با ايثار شهادت و صبر و استقامت كه مهمترين شاخصه هاي دفاع مقدس بود در برابر دشمن ايستاد و با تجربياتي كه از دفاع مقدس كسب كرد به پيشرفت هاي مهمي در عرصه نظامي رسيد.  

فرماندار كاشان با اشاره به اينكه ايران اسلامي از سال 59 تا كنون هميشه در حال دفاع از خود بوده است ابراز کرد: امروز براي ادامه دفاع از نظام و اسلام بيشتر از هر زماني نياز به  اتحاد و همبستگي داريم.

مرتضايي بر توليد محتوا دفاع مقدس از سوي پژوهشگران توانمند تأكيد كرد و گفت: اين مهم با دقت، مديريت زمان، مطالعه وصاياي شهدا و خاطرات رزمندگان و آزادگان محقق خواهد شد و از درياي عظيم دفاع مقدس به اندازه توان خود بهره ببريم.

لازم به ذكر است همزمان با سراسر كشور رژه يگان هاي پياده، زرهي و موشکي ارتش و نظامي و انتظامي و بسيج و سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ميدان جهاد کاشان برگزار شد.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها