خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش :

انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام عاشوراست /امروز ما نباید با یزیدیان زمان بیعت کنیم.

حجت الاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در جمع کارکنان رسمی و وظیفه گفت: انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام عاشوراست .
کد خبر: ۹۰۶۱۵۱۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در جمع کارکنان رسمی و وظیفه گفت: انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام عاشوراست .

وی در ادامه افزود:امروز ما نباید با یزیدیان زمان بیعت کنیم و با شرق و غرب ارتباط برقرار کنیم و پای ارزش های انقلاب ایستادگی و مقاومت کنیم تا ادامه دهنده  نهضت و راه امام خمینی (ره) باشیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش گفت :در اوایل انقلاب توطئه و تحریم ها توسط استکبار جهانی شروع شد و در ادامه بحث جنگ پیش آمد و هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

ترشیزی در پایان خاطر نشان کرد : مسیر و راه سیدالشهداء راه بازگشت ندارد و باید تا آخر این مسیر را ادامه داد. ما امروز و در شرایط کنونی می بایست در مقابل تحریم های اقتصادی دشمن ایستادگی نماییم چرا که آخرین حربه دشمن بعد ازجنگ سخت و نرم ، جنگ اقتصادی است .

خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان محمدرضا شریفی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار