حادثه ناگوار تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ در اهواز و شهادت جمعی از مردم بیگناه و نظامیان سرافراز میهنمان مایه تاثر و اندوه دانشگاهیان ایران از جمله دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان گردید.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۲۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

حادثه اهواز مایه تأثر و اندوه دانشگاهیان ایران از جمله دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان گردید

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، استادان بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی خود  برای مبارزه همه جانبه با تروریست، حمایت و سپاس خود را از همه جانبرکفان میهن عزیزمان به ویژه پاسداران غیور، ارتشیان دلاور، بسیجیان مخلص، نیروهای امنیتی و انتظامی اعلام داشتند.

 

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

      حادثه ناگوار تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ در اهواز و شهادت جمعی از مردم بیگناه و نظامیان سرافراز میهنمان  مایه تاثر و اندوه دانشگاهیان ایران از جمله دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان گردید.

 

 این اعمال کورکورانه تروریستی از طرف عمال دست نشانده صهیونیست و استکبار عربی منطقه و هدف قرار دادن آحاد مردم نشان از آن دارد که این  مزدوران معاند، نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند بلکه برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

 

      دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان این مصیبت بزرگ را به خانواده شهدای ترور تسلیت عرض نموده و برای مجروحین صحت و سلامتی از درگاه ایزد منان خواستار است. 

 

 استادان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان، ضمن اعلام آمادگی خود  برای مبارزه همه جانبه با تروریست، حمایت و سپاس خود را از همه جان برکفان میهن عزیزمان به ویژه پاسداران غیور، ارتشیان دلاور، بسیجیان مخلص، نیروهای امنیتی و انتظامی اعلام می دارند و بار دیگر با آرمان های ملت سرافرازایران، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کنند.

 

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

ارسال نظرات