خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: سپاه و پاسداران خوش نام اند این خوش نامی را حفظ کنید.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۲۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار فرماندهان و پایوران سپاه قائم آل محمد (عج) که شامل پایوران تیپ ۱۲ حضرت قائم (عج) ستاد سپاه استان، و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمنان می‌شد ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس به همه مردم به خصوص نیرو‌های نظامی و انتظامی گفت:برنامه امروز و حضور شما پاسداران در سطح مساجد و شرکت در نماز جماعت با لباس مقدس پاسداری کار بسیار نو و نیکویی است که باعث جوشش بیشتر بین مردم و شما سبز پوشان می‌شود و در تعریف سپاه همین یک جمله بس که حضرت امام فرمودند:اگر سپاه نبود کشور نیز نبود. پس از این جمله برداشت می‌شود که شما از آن مردم و خاک این کشوری هستید.
وی در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران از همان ابتدای شکل گیری در سال ۵۷ خوش نام و دلسوز انقلاب و نظام و مردم بودند و همچنان نیز خوش نام هستید؛ لذا این خوش نامی را تا زمان ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف حفظ بفرمایید تا مجاهدت خودتان را کامل کرده باشید.
در ابتدای این مراسم سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن اشاره به حادثه تروریستی اهواز در رژه نیرو‌های مسلح در روز ۳۱ شهریور گفت:اقدام کوردلانه تروریست‌ها در به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و بی پناه به خصوص کودکان نشان می‌دهد که قیام عاشورا همچنان زنده است و یزید و یزیدیان همچنان به دنبال ضربه زدن به اسلام ناب هستند؛ و این حمله ناجوانمردانه چند پیام دارد که در قدم اول باید دانست که دفاع همچنان باقی است، چون دشمن و دشمنی همچنان وجود دارد و دفاع مقدس تمام نشده است.
حسن زاده افزود:جبهه کفر همچنان تلاش می‌کند که نهضت مردمی این انقلاب را که ادامه نهضت عاشورای امام حسین علیه السلام است را زمین بزند. ولی با قدرت و خواست خداوند و همچنین ایستادگی و مقاومت مردم این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: دشمنان ما نمی‌توانند قدرت نظامی و معنوی نیرو‌های مسلح ما را ببینند به همین دلیل دست به حملات تروریستی علیه غیر نظامیان ما می‌زنند، چون جرأت و توان مقابله رو در رو با نیرو‌های نظامی ما را ندارند این کینه را روی مردم عادی خالی می‌کنند.
سردار حسن زاده افزود:یک پیام دیگر که در روز ۳۱ شهریور و در رژه نیرو‌های مسلح این اتفاق می‌افتد این است که انس و الفت خاصی بین مردم و نیرو‌های نظامی به خصوص سپاه و بسیج وجود دارد که این موضوع را هم دشمنان نمی‌توانند ببینند و برایشان گران تمام می‌شود.
وی در پایان گفت:آن چیزی که خیلی آزار می‌دهد دشمنان انقلاب اسلامی ایران را اقتدار نیرو‌های مسلح به خصوص سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین است که در دل تمام مردم ایران جای دارد؛ لذا دست به حملات ناجوانمردانه و به قول معروف از پشت خنجر می‌زند که همین جا به تمام مردم ایران اسلامی قول می‌دهیم که انتقام سختی خواهیم گرفت و سیلی سختی به دشمن خواهیم زد.
در حاشیه این مراسم از کلیپ و چند تابلو عکس به نام جاهد عالم (ویژه حضور و مجاهدت‌های عالم گرانقدر آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان در زمان دفاع مقدس) رونمایی شد؛ و همچنین نماز جماعت ظهر و عصر به امامت ایشان در مسجد عابدینیه سمنان اقامه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها