در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرماندهان حوزه های بسیج کارگری غدیر و اصناف و بازاریان الهادی با خانواده شهید اکبری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۴۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا، فرماندهان حوزه های بسیج کارگری غدیر و اصناف و بازاریان الهادی سپاه شاهرود و مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با خانواده شهید قشر کارگری احمد اکبری دیدار کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمی با حضور پدر شهید برگزار شد، رضا عامری فرمانده حوزه غدیر و امیرحسینی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان در سخنانی با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران بر تداوم راه شهدا تاکید کرده و در شرایط کنونی مهمترین موضوع را ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه عنوان کردند که گره گشای مشکلات خواهد بود.
پدر شهید احمد اکبری نیز در این دیدار با بیان اینکه شهید یه فرزند از خود به یادگار گذاشته که ما آنها را بزرگ کردیم گفت: شهید احمد کارگر شرکت لوله پلی اتیلن شاهرود بود که در سال ۱۳۶۷ به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود نائل شد.
وی با تاکید بر توجه به خانواده شهدا افزود: همین حضور شما و دیدار با ما بسیار ارزشمند است و همین برای خانواده شهدا که هیچ توقعی ندارند را دریغ نکنید.
در این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها