حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: نبرد با جبهه استکبار جهانی پایان نپذیرفته است.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۵۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی فتاحیان در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت حادثه تروریستی اهواز گفت: رزمندگان جان بركف ایران اسلامی با الگوگیری از قیام امام حسین علیه السلام و با توكل بر خدا و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام و با نیروی ایمان، توانستند با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح مقاومت كنند و با تقدیم جان خود و ایثار و از خود گذشتگی به پیروزی برسند.

وی افزود: حفظ ارزشهای دفاع مقدس به معنای توسعه فرهنگ دفاع و شهادت طلبی است و باید این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود.

فتاحیان در ادامه تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های آن عزیزان است که بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا نموده و با ایثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.

وی با بیان اینکه؛ نبرد  با جبهه استکبار جهانی پایان نپذیرفته است، گفت: تقابل جبهه حق و باطل همیشگی است و تا قیام آخرالزمان ادامه خواهد داشت.

این کارشناس مسایل دینی، توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را برشمرد و افزود: حادثه تروریستی اهواز در 31شهریور نیز یکی دیگر از حرکت های مذبوحانه دشمنان انقلاب اسلامی بود که با ایجاد رعب و وحشت به دنبال آسیب زدن به ملت و در راستای کم رنگ کردن فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت مردم ما بودند.

ارسال نظرات