مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رزمایش «تجلی مهر زینبی» در شهرستان‌های اراک، شازند، دلیجان و خمین با حضور بانوان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۵۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

پاسدار زهرا حرم‌آبادی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از برگزاری رزمایش «تجلی مهر زینبی(س)» در 4 شهرستان استان مرکزی خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری مرحله نخست رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ که از ۱۲ الی ۲۹ شهریورماه در سراسر کشور برگزار شد تعداد ۵۰ گروه جهادی از بانوان بسیجی به مناطق محروم اعزام و در راستای خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی از این مناطق گام برداشتند.

وی افزود: امروز نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور برجسته کردن فعالیت‌های اردوهای جهادی در این هفته مقرر شد تا هر یک از اقشار بسیج یک روز ویژه را برای خود مشخص کنند و  به طور ویژه به ارائه خدمات متنوع بپردازند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در همین راستا سازمان بسیج جامعه زنان در راستای این مأموریت، روز سه شنبه ۳ مهرماه را با شعار «تجلی مهر زینبی(س)» انتخاب کرد تا در این حرکت ملی، نقش مکمل بودن بانوان در حرکت‌های انقلاب را انعکاس دهد.

پاسدار حرم‌آبادی با بیان اینکه امروز خواهران بسیجی در شهرستان‌های اراک، شازند، خمین و دلیجان اقدام به ارائه خدمات در مناطق حاشیه‌نشین کردند، گفت: این رزمایش دارای ۴ محور خدمت‌رسانی اجتماعی در زمینه کمک‌رسانی به سالمندان، مشاوره، خدمات پزشکی و محیط زیست بود که در مساجد گروه‌های پزشکی و مشاوره به ارائه خدمات رایگان به جامعه هدف خود پرداختند.

حرم آبادی اضافه کرد: در اراک این رزمایش در مسجد امام رضا(ع) برگزار و یک گروه متشکل از دو پزشک، ماما، مشاور مذهبی، روانشناسی و ... خدمات مختلفی را از قبیل ویزیت رایگان، مشاوره خانواده، تربیت فرزند و فرزندآوری، مشاوره‌های مذهبی  ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات