کتاب «فراتر از ابدیت» رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «فراتر از ابدیت» پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید، معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر جمعی از مسئولان استان در آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۶۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم رونمایی از کتاب «فراتر از ابدیت» پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید، معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر جمعی از مسئولان استان در آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل بنیاد شهید استان با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همه ما اقتدار، آسایش و امنیت خود را مدیون رشادت‌های و جانبازی‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان عزیز هستیم و بزرگداشت این هفته به‌منزله قدردانی از این غیور مردان فداکار و خانواده‌های معزز آنان است.

در ادامه مراسم محمد «محمد صیفی» نویسنده کتاب «فراتر از ابدیت» به بیان توضیحاتی در خصوص این اثر پرداخت و گفت: این کتاب برگرفته از خاطرات ۱۲ نفراز جانبازان عزیز استان است که در ابتدا به دلیل روحیه ایثارگری و فداکاری این عزیزان تمایلی چندانی برای بیان خاطرات خود نداشتند، اما با همکاری و هماهنگی مسئولان بنیاد شهید و چند تن از جانبازان عزیز این اتفاق رقم خورد و امیدوارم توانسته باشم گوشه‌ای از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان را به رشته تحریر درآورده باشم

گفتنی است در ادامه چند تن از جانبازان به بیان خاطرات خود پرداختند و سپس از کتاب «فراتر از ابدیت» رونمایی شد.

لازم به ذکر است تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد و جانبازان اعصاب وروان برنامه پایانی این مراسم بود.
ارسال نظرات