استاد اخلاق حوزه علمیه و دانشگاه قم گفت: عالم و آدم در این خون به‌ناحق ریخته شدۀ ابرمرد تاریخ بشریت آقا اباعبدالله الحسین (ع) بدهکارند.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۸۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان از الشتر سرهنگ محسن ترکاشوند استاد اخلاق حوزه علمیه و دانشگاه قم در آبروی کوچه‌ها، افتخار محله با محوریت شهید هدایت الله ندری که به همت حوزه شهدای گمنام سپاه ناحیه شهرستان الشتر برگزار شد اظهار داشت: این شهدای عزیز برای خونخواهی از مظلوم و دفاع از حق ایستاده و عقبۀ صحابی سیدالشهدا (ع) در کربلا بودند.

 

وی بابیان اینکه امسال چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) آن ابرمردی که فرزند امام حسین (ع) و وصل به عالم بالابودند فرمودند: «شهدای ما مثل شهدای کربلا هستند» و هنگامی به شهید و شهادت نگاه کرده انسان متحیر مانده و از برکت این شهدای مجاهدی که هرکدام ریشه در زمین و شاخه در آسمان بودند انقلاب اسلامی امسال به کوری چشم دشمنان جشن چهل‌سالگی خود را می‌گیرد.

 

ترکاشوند با تأکید بر اینکه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جهان را آمادۀ ظهور امام زمان (عج) خواهد کرد گفت: امام خمینی (ره) ایران را نجات داد اما سرپنجۀ تدبیر و قدرت سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را ببینید تا مدیترانه رفته و جهان را به برکت همین شهدا آمادۀ ظهور آقا امام زمان (عج) می‌کند.

 

وی با اشاره به سخن امام علی (ع) عنوان کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند: به‌زودی یهودی‌ها برای تشکیل دولت خود به فلسطین خواهند آمد از ایشان پرسیدند یا امیرالمؤمنین (ع) عرب‌ها کجا هستند؟ فرمودند: قدرتشان تفکیک‌شده و یکدست نیستند، سؤال کردند آیا این بلا به طول می‌انجامد؟ فرمودند: نه طول نمی‌کشد و پرچمی از ایران خواهد آمد وارد فلسطین شده و چهار مرحله عملیات کرده و شکست می‌خورند اما مرحلۀ چهارم سایۀ لطف پروردگار آن‌ها را کمک می‌کند، سر یهودی‌ها مثل گوسفند بریده خواهد شد و یک یهودی در سرزمین فلسطین نخواهد ماند.

ارسال نظرات