خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن از برگزاری بیش از 125 عنوان برنامه در رزن به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۳۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

برگزاری 125 عنوان برنامه در رزن به‌مناسبت هفته دفاع مقدسداود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن بیان کرد: دفاع مقدس برگ زرینی در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در شرایطی که ما حفظ و انسجام لازم را پیدا نکرده بودیم و مولفه‌های قدرتی که اکنون داریم را نداشتیم جنگ آغاز شد، اما ملت ایران با تکیه بر قدرت الهی و با وحدت و رهبری امام بزرگوار جلوی حمله دشمن ایستادند و حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند و جهانیان را به بهت و حیرت فرو بردند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: از بركات مهم دفاع مقدس، تقويت اعتماد به نفس و خودباوري بوده است.

وی ادامه داد: ما در كوران دفاع مقدس به اين نتيجه رسيديم كه بايد خود را باور كنيم و با تكيه بر توانمندي‌هاي خود به ويژه جوانان خداجو كشور را اداره کنیم، بنابراین امسال نیز شعار محوری ما، «ما توانسته‌ایم» است تا با تأثير از اين خودباوري در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي و فناوري‌هاي نوين دفاعي و... رشد خوبی داشته باشیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: این وصیت امام (ره)، رهبر خودباور جامعه است كه «انتظار نداشته باشيد كه از خارج كسي به شما در رسيدن به هدف،‌ كه همان اسلام و پياده كردن احكام اسلام است، كمك كند. خود بايد به اين امر حياتي كه آزادي و استقلال را تحقق مي‌بخشد، قيام كنيد»، بنابراین ما باید این سخن را باور داشته باشیم و برای گذر از مشکلات با جدیت تمام کار کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس افزود: در شهرستان رزن در این ایام 125 برنامه اجرا خواهد شد که از جمله آنها اجرای 114 نشست روشنگری در پایگاه‌های مقاومت، برپایی ایستگاه صلواتی در سه نقطه از شهرستان، برگزاری یادواره شهدادر قروه، رزن، دمق و بابانظر، اکران فیلم‌های عمار، برنامه‌های ورزشی و...، دیدار با امام جمعه و غبارروبی مزار شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات