مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: هدف دشمنان نظام اسلامی ایجاد شکاف بین ایران و سایر کشورهاست.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۳۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام جعفرنژاد در یادواره شهدای پایگاه شهید لاجانی سلماس اظهار کرد: هدف دشمنان نظام اسلامی این است که بین کشور ما و سایر کشورها فاصله ایجاد کند بنابراین باید نسبت به این دسیسه ها هوشیار بود.

وی با بیان اینکه کسی به درجه شهادت نائل می آید که ابتدا بر نفس خود غلبه کند، ادامه داد: ابتدا باید در کربلای درون پیروز میدان شد سپس باید در مقابل دشمنان بیرونی ایستادگی کرد بنابراین تزکیه نفس و خودسازی امری لازم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس اظهار کرد: خداوند به‌واسطه پاداشی که وعده کرده است بهشت را به شهید عطا می‌کند بنابراین در ارزش و منزلت شهید فی سبیل‌الله همین قدر کافی است که بدانیم شهدا در نزد خدای متعال روزی می‌خورند و خداوند خود خریدار آن‌ها بوده و بهشت بهای آن‌هاست.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد بیان کرد: خداوند تبارک و تعالی خون شهید و ضایع نشدن عمل شهید را تضمین کرده و اگر حتی به ظاهر در جهاد شکست هم خورده باشد، خون آن‌ها در پیشگاه خداوند ضایع نمی‌شود و مهم اینکه در چنین شرایطی است که در همه حالات پیروزی از آن مسلمین است و شکست در جهاد و شهادت هیچ معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از بدو پیروزی رسیدن انقلاب تاکنون به واسطه روحیه استکبارستیزی عزت یافته اند، بیان کرد: قاطبه ملت کشور ما از چنین روحیه ای برخوردار بوده و از تسلیم در برابر دشمن بیزار هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات