مسؤول بسیج کارگری حوزه غدیر شاهرود از برگزاری شیفت ایثار در شرکت سیمان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه بسیج فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا عامری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن، بسیج کارگری رزمایش خدمت رسانی توسط کارگران بسیجی را در شرکت سیمان شاهرود با نام شیفت ایثار به عنوان برنامه شاخص برگزار کرد.
وی با بیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب ۱۴ هزار شهید از جامعه کارگری تقدیم انقلاب شده است که از شاهرود بیش از ۱۵۰ نفر می باشند افزود: اکنون نیز کارگران در جنگ اقتصادی برای همراهی با انقلاب و کمک به اقتصاد کشور اقداماتی را انجام می‌دهند.
عامری با اشاره به اجرای شیفت ایثار در قالب رزمایش در شرکت سیمان شاهرود گفت: در این شیفت کارگران اضافه کاری بدون دستمزد را در راستای کمک به جمع آوری ضایعات کارخانه‌ و ایمنی و بهداشت انجام دادند.
وی با بیان اینکه کارگران شریف با وجود فشار‌های اقتصادی سنگر‌های نبرد را ترک نکرده و با ایثار و از خود گذشتگی در حمایت از کالای ایرانی، کار رایگان انجام می‌دهند به رضایتمندی و استقبال و تقویت روحیه مدیران شرکت و سرمایه گذاران افزود: شیفت ایثار تا پایان سال در یک روز از ماه در شرکت سیمان شاهرود به همت پایگاه فجر اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها