فرمانده سپاه روح الله استان مركزي در جمع طلاب ؛
فرمانده سپاه روح الله استان مركزي گفت: موضوع هسته اي، حقوق بشر از بهانه هاي استكبار در مقابله با ايران اسلامي است چراکه دشمن به دنبال حذف جايگاه ولايت فقيه و كنارگذاشتن اسلام ناب محمدي (ص) در كشور است.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۵۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي؛ سردار پاسدار محسن كريمي فرمانده سپاه روح الله استان مركزي در جمع طلاب حوزه علميه حاج محمد ابراهيم شهرستان اراك با طرح پرسشي درخصوص ضرورت بررسي تاريخ دفاع مقدس، گفت: تاريخ براي انسان ها مثل يك معلم و راهنما بوده و بايد از تاريخ عبرت آموزي و تجربه هاي فراوان بدست آورد .
وي افزود: رزمندگان با الگوگیری از قرآن، توسل به ائمه (ع)، رعايت تقوا و اخلاص به مرتبه اي از كمال رسيدند و اين حركت رمز پيروزي هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.
كريمي همچنين افزود: رزمندگان بناي حضور خود در جبهه هاي حق عليه باطل را برمبناي اعتقادات ديني و حضور يك فقيه در راس حكومت مي دانستند و آنچه به جوانان جسارت حضور در دفاع مقدس را داده بود ايمان، اعتقاد و دينداري قوي بود.
فرمانده سپاه روح الله استان مركزي خاطرنشان كرد: دفاع مقدس براي جوانان شبيه يك مدرسه بود كه در كنار آموزش هاي نظامي، علوم ديني، اخلاقي و اعتقادي را فرا مي گرفتند.
وي افزود: رشد و توسعه در علوم مهندسي و رزمي و به كاربردن اين تجربيات در جبهه مقاومت از دستاوردهاي دوران دفاع مقدس است.
سردار كريمي گفت: جرم ملت ايران در جنگ با استكبار اين بود كه به ولي فقيه خود پاسخ مثبت داده بودند و براي اين پاسخ بايد سختيهاي آن را نيز تحمل ميكردند، كه دفاع مقدس يكي از اين سختيها بود.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: هدف از تشكيل و به ثمر نشستن انقلاب اسلامي، حمايت از مستضعفان عالم بوده و اين انقلاب متعلق به همه آزادي خواهان و مستضعفان جهان است.
كريمي تصريح كرد: موضوع هسته اي، حقوق بشر از بهانه هاي استكبار در مقابله با ايران اسلامي است چراکه دشمن به دنبال حذف جايگاه ولايت فقيه و كنارگذاشتن اسلام ناب محمدي (ص) در كشور است.
وي گفت: دشمنان براي انحراف نسل جوان از دستاوردهاي انقلاب به دنبال تحريف ابعاد مهم و تاثيرگذار دوران دفاع مقدس هستند و در صحبت هاي برخي سياسيون از كلمه جنگ به جاي دفاع مقدس استفاده مي شود.
فرمانده سپاه روح الله همچنين بيان کرد: اگر نگاهي به تاريخ اين سرزمين داشته باشيم مشاهده ميكينم كه از دوره قاجار تا دوره پهلوي حدود 3611 كيلومتر مربع از خاك كشور با توطئه استعمارگران از ايران جدا شده و اين جدايي هزينه هاي فرهنگي زيادي را نيز به همراه داشته است.
كريمي گفت: دشمنان با تحريف انقلاب و برجسته كردن دوره پهلوي ميان جوانان در فضاي مجازي و با ايجاد شبهه نسبت به ادامه انقلاب به بروز اغتشاش، با حضور جوانان در درگيرهاي خياباني ميشود .
سردار كريمي تصريح كرد: اگر دستاوردهاي ديني و اعتقادي رزمندگان در دوران دفاع مقدس حفظ و به اين دوره انتقال پيدا ميكرد، شرايط كشور در اين وضعيت قرار نمي گرفت و دشمنان از دشمني خود عليه كشورمان كم نكرده اند.
فرمانده سپاه روح الله استان مركزي افزود: دوقطبي كردن جامعه، توسعه فضاي مجازي، توسعه خانه هاي مردم نهاد، تغيير سبك زندگي، نفوذ و تحريم هاي متوالي  توسط دشمنان از علت هاي مهم شرايط كشور دانست.
وي گفت: بعد از دوران دفاع مقدس سبك زندگي برخي مسئولين و مردم به سمت خواستن و سود بيشتر رفت و اين موضوع به حركت انفرادي و فردي همراه با دستيابي به ثروت هاي زياد، از راه دست اندازي به حقوق ديگران منجر شد.
سردار پاسدار كريمي در پايان خاطرنشان کرد: اگر در چند سال اخير به فرامين و رهنمودهاي مقام معظم رهبري توجه لازم شده و مبناي حركت كشور بر اقتصاد مقاومتي بود ، قطعا شرايط كشور به مراتب بهتر و مناسب تر از شرايط حاضر كشور می‌بود.

ارسال نظرات