خبرهای داغ:
آیت الله علما با اشاره به دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل تحریم ها و زورگویی دنیای استکبار و تکیه بر خود باوری، گفت: برکات دفاع مقدس امروز با پیشرفت در صنایع بزرگ نظامی و قدرت ایران مشخص شده است.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در نشستی با فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروهای مسلح استان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات حضرت امام(ره) که فرمودند: این جنگ برکاتی خواهد داشت، گفت: کلام حضرت امام(ره) در خصوص برکات دفاع مقدس درآن زمان که روزانه صد شهید را تشییع می کردیم برای بسیاری قابل درک نبود.

وی در ادامه با بیان این نکته جنگ تحمیلی برای ملت ایران مایه ورزیدگی، هوشیاری و برکاتی در برداشت، ادامه داد: امروز برکات دفاع مقدس که ایران را به یک ابر قدرت مستقل تبدیل کرده است قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه با اشاره به کمک های همه جانبه کفر جهانی به صدام ملعون در حملات موشکی به شهرهای ایران اسلامی، افزود: سالهای ابتدایی جنگ رژیم بعثی عراق  بیش از 170 موشک  خریداری شده از کشورهای غربی  را به یک شهر بی دفاع مثل دزفول شلیک کرد.

 وی در ادامه با بیان اینکه عدم قدرت نظامی ایران در به اختیار داشتن سلاحهای دور برد،توان مقابله با ارتش بعث عراق را نداشت، اظهار کرد: دشمن به علت برتری نظامی صدها انسان بیگناه از جمله زنان و کودکان را به خاک و خون کشید و ما حتی یک موشک برای پاسخگویی نداشتیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه به همت فرزندان این آب و خاک از زمانی که برای دفاع از خود به فکر ساختن موشک افتادیم، گفت: امروزکشور ما بر روی اقیانوسی از موشک های ساخت ایران قرار دارد و دشمن توان مقابله با ما را ندارد.  

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل تحریم ها و زورگویی دنیای استکبار و تکیه بر خود باوری، گفت: برکات دفاع مقدس امروز با پیشرفت در صنایع بزرگ نظامی  و قدرت ایران مشخص شده است.

وی پشتیبانی جانانه مردم انقلابی ایران را در دفاع مقدس الگوی الهام بخشی برای بسیاری از کشورهای منطقه و جهان دانست و با اشاره به دیگر برکات دفاع مقدس، ترویج روحیه ایستادگی در مقابل ظالمین که این مقاومت در حال گسترش است، اظهار کرد: حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه  اسراییل غاصب را مجبور به تسلیم نمود که قدرتمند ترین کشورهای عربی را 6 روزه شکست داده بود.  

امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر، فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز از توانمندی و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در مقابل دشمنان خبر داد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از هیچ قدرتی در جهان هراس ندارد و آماده مقابله با تهدید از سوی هر کشوری هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در زمان دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دهها کشور جهان ایستادگی کرد و در نهایت به پیروزی رسید، افزود: امروز با وجود مدرن ترین تجهیزات نظامی ساخت شده در کشور آماده مقابله با هر تهدید کوچک و بزرگی در منطقه و جهان هستیم.

آریانفر در پایان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت تدابیر راهبردی فرماندهی کل قوا بسیار قدرتمند تر از آنچه که دشمنان می پندارند، است

ارسال نظرات