سردار چهارباغی:

سربازان و فرماندهان عرصه جنگ اقتصادی باید از فرماندهان و سربازان جنگ تحمیلی الگو بگیرند

خبرگزاری بسیج: مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان فیروزکوه صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

 

به گزارش روابط عمومی بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه، مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان فیروزکوه امروز صبح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور سردار چهارباغی، فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، سرهنگ غلامعلی درویشی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه و مسئولین اداری، نظامی و انتظامی و بسیجیان همیشه در صحنه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه، ضمن تاکید بر ظرفیت بالای ولایت در کشور، خاطر نشان کرد: ما تا زمانی که در کشور ظرفیت بسیار بالای ولایت و امام حسین (ع) را داریم، پیروز میدان هستیم؛ تا نهضت عاشورا را داریم، تا آن فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت را داریم، تا فرهنگ امامت و مقاومت را داریم، تا زمانی که این دستورالعمل به عنوان باور در میان ما باشد، تا محور امامت و ولایت را باور و اعتقاد داشته باشیم هیچ کس نمی تواند جرات نفوذ به باورهای ما را داشته باشد؛ الحمد الله مردم ما این باور را دارند؛ ما با دلسوزی اغلب مسئولین و با هدایت مقام معظم رهبری این پیچ تاریخی را پشت سر خواهیم گذاشت و می توانیم در مقابل زیاده خواهی های استکبار بایستیم.

وی هم چنین افزود: برای استقلال و آزادی و برای احراز دین اسلام نیاز به هزینه است و ما صدها شهید را خرج این کردیم، کسی بالاتر از امام حسین (ع) نبود؛ اگر بحث حفظ دین باشد امام حسین (ع) هم جان خود را فدا خواهد کرد.

 

در ادامه مراسم سردار چهار باغی،  با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: در آن دوره دشمن با تمام توان وارد میدان شد، در مقابل بسیجیانی که عاشق وطن و رهبر خود بودند؛ دشمن بعد از دفاع مقدس هم دست از این کشور و این ملت برنداشت؛ در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، روانی وارد جنگ با ملت ایران شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: یک روزی در این کشور برای وجب به وجب شهید دادیم که به عشق امام حسین (ع) بود و امروز عظمت راهپیمایی اربعین حسینی را شاهد هستید؛ امروز می بینید دشمن در سوریه و عراق وارد عمل شد، داعش را ایجاد کرد؛ امروزه هم فرزندان این مملکت وارد میدان شدند و اجازه ندادند دست دشمن به حرم حضرت زینب (س) برسد؛ دشمن دست بردار نیست و از طرق مختلف علیه این ملت توطئه می کند.

سردار چهار باغی ضمن تاکید بر این که امروز جنگ اقتصادی است، بیان کرد: امروز سربازان و فرماندهان عرصه جنگ اقتصادی باید از فرماندهان و سربازان جنگ تحمیلی الگو بگیرند؛ اگر توانایی ندارند عرصه را به کاردان واگذار کنند؛ امروز در تمام روستاها همه ایستاده اند تا یاد رزمندگان را گرامی بدارند؛ یقین بدانید اگر کشور را خطری تهدید کند همه در صحنه هستند، مسئولین هم کنار مردم باشند و برای جیب و فامیل خود تلاش نکنند؛ فراموش نکنند مردم پشتوانه این نظام و مملکت هستند.

وی تاکید کرد: ایمان داریم همانطور که خداوند در ۸ سال دفاع مقدس با امداد غیبی به یاری ما آمد، امروز هم با یاری خداوند از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

در پایان مراسم نمایش حرکات رزمی، رژه نیروها و ادوات و تجهیزات نظامی و انتظامی و بسیجیان از مقابل جایگاه انجام شد.

 

بسیجی امیرحسین تبار خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه

ارسال نظرات
آخرین اخبار