نشست بصیرتی در هفته دفاع مقدس در پایگاه ولایت ناحیه مرکزی یزد

در هفته گرامیداشت شهدا در هفته دفاع مقدس پایگاه ولایت ناحیه مرکزی یزد نشست بصیرتی برگزار کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۹۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در هفته گرامیداشت شهدا در هفته دفاع مقدس پایگاه ولایت نشست بصیرتی برگزار کرد .
در این نشست که بسیجیان حلقه‌های صالحین حضور داشتند زارع در ابتدا ضمن تسلیت ایام محرم، ماجرای ترور‌های هفته گذشته اهواز را محکوم کرد.
زارع گفت:در هفته دفاع هستیم، یاد و خاطره شهدای دفاع را گرامی میداریم، جنگ در هیچ جای دنیا مقدس نیست بلکه منفور است، پس چرا ما جنگمان را دفاع مقدس می‌نامیم؟ چون دشمنان ناجوانمردانه آمدند و خواستند کیان نظام و انقلاب ما را از بین ببرند، ولی مردم ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاکمان به دست دشمن بیفتد.
وی ادامه داد: جنگ به عنوان یک الگو و حرکت آبرومندانه برای کشور ما بود و می‌توانیم جلوی دشمنان بایستیم، جنگ همیشه وجود دارد فقط شیوه‌های آن عوض شده است، دفاع هرکجا باشد مقدس است دفاع از آبروی مومن هم مقدس است.
وی افزود: افرادی که در جنگ بودن یک برداشتی از جنگ دارند و افراد بعد از جنگ، برداشت دیگری دارندافرادی که در زمان جنگ بودند موضوع کامل برایشان روشن است که هدف ایران دفاع از کیان نظام و انقلاب بود، در زمان جنگ ۳۶ کشور به طور مستقیم با ایران وارد جنگ شدند و تنها یک کشور سوریه بود که در جا‌هایی از ما پشتیبانی کرد و ما، دین خود را در چند سال اخیر به سوریه پرداخت کردیم و اگر سوریه تجزیه نشد و دولت آن از هم پاشیده نشد به خاطر حضور ما در عرصه جنگ و همکاری با آن‌ها بود.
وی اشاره‌ای به قطعنامه ۵۹۸ کردد و گفت: در پایان جنگ وقتی با ستم‌ها بی نهایت آمریکائی‌ها مواجه شدیم زدن هواپیمای جمهوری اسلامی، زدن ناوچه ایران و ... و همزمان عده‌ای در داخل کشور شروع به خیانت کردند و اطلاعات به دشمن دادند لذا قطعنامه ۵۹۸ را امام راحل پذیرفتند، ولی بازهم دشمن دست بردار نبود.
اما این مسائل برای نسل جدید مهم نیست و فقط دست آورد‌های انقلاب را می‌خواهند.
در پایان به سوالات بسیجیان پاسخ داده شد.
ارسال نظرات