خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای خط شکنان کربلا بزرگداشت ۱۸ شهید منطقه دوکوهک توسط حوزه‌های بسیج زینبیون و سلمان فارسی ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۰۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای خط شکنان کربلا بزرگداشت 18 شهید منطقه دوکوهک توسط حوزه های بسیج زینبیون و سلمان فارسی ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار گردید.

در این مرام، سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز دراین مراسم گفت: زندگی مومنانه از ویژگی های شهدای بودند که در راه انقلاب اسلامی شهید شدند واین شاخص معنوی در اکثریت شهدای ما در زندگی شان وجود داشت.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با همه فراز ونشیب های فراوانی که امروز با آن مواجهه است حاصل پیشرفت ها و قابلیت های فراوانی دارد که نشات گرفته از را ورسم شهیدان والا مقام است .

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: خدای متعال به ما عنایت کند که زندگی توام با دینداری دنبال کنیم و راه سختی را که برای حراست از انقلاب برعهده داریم بدرستی انجام وظیفه کنیم.

این مراسم معنوی که با حضور مردم  و خانواده های معظم شهداء شهرک دوکوهک در منطقه شمال غرب شیراز  با روایتگری امیری رزمنده دفاع مقدس و مدیحه سرای مئاحان اهل بیت به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها