احمد قربانی پور در یادداشتی نوشت : امسال شور حسینی ملّت قهرمان و مسلمان ایران اگر نگوییم بی نظیر به جرأت می­توان گفت حماسه­ای کم نظیر بود. امّا شور حسینی این مردم که با شعور حسینی همراه بود این بار نیز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۱۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، امسال شور حسینی ملّت قهرمان و مسلمان ایران اگر نگوییم بی نظیر به جرأت می­توان گفت حماسه­ای کم نظیر بود.

در شرایطی که دشمنان قسم خورده ملّت ایران با تمام قوای اقتصادی، فرهنگی، رسانه­ ای و... به مقابله با این ملّت برخاسته ­اند در کنار همه این هجمه ها، امّا در آستانه ماه محرم و ایام عزاداری سیدّ و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) مثلث شوم «عبری،عربی،غربی» تمام توان خود را بکارگرفتند تا شرایط را به گونه ای به ملّت ایران القاء کنند که مردم از حضور در تجمعات و عزاداری های پرشور محرم منصرف شده و نمایش عشق و ارادت این ملّت به سردار خوبی ها کمرنگ شود.

امّا شور حسینی این مردم که با شعور حسینی همراه بود این بار نیز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

لذا این شکست برای دشمنان آن قدر سنگین بود که دست به جنایت بزدلانه و ناجوانمردانه اهواز زدند و این هول و هراس دشمن در ارتکاب این جنایت بزرگ نشان از این دارد که ملّت ما با عاشورا و محرم زنده و سربلند است و دشمنان ملّت ایران بیش از گذشته از عاشورا و ملّت عاشورایی ایران بیم و هراس دارند.

امّا در میان غم و اندوه بزرگ ملّت ایران، شاید تنها چیزی که باعث تسلای دل داغدیده خانواده شهدای حادثه اهواز می شود ابراز همدردی از سوی مردم و مخصوصا خواص جامعه است که متأسفانه بی بصیرتی برخی از افراد اجازه بیان یک تسلیت هم به آنها نمی دهد. ماجرای امان نامه ثابت کرد «اباالفضل علمدار» هم که باشی دشمن برای جدا کردنت از ولایت برنامه دارد.

خدایا برای همه ما اعم از مردم عادی و مسئولین و خواص بصیرت اباالفضلی عنایت فرما.

 تهیه کننده:احمد قربانی پور معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله

ارسال نظرات