دبیر هفتمین یادواره شهداء شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد:
حسن جرجندی ضمن تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران اضافه کرد: اجرای موفق و تاثیر گذار این گونه یادواره ها بار دیگر یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را زنده کرده و علاوه بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مشت محکمی بر دهان دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۴۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حسن جرجندی دبیر هفتمین یادواره شهدای شهرستان رودبارجنوب در گفتگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان تاکید کرد و گفت: برگزاری اینگونه برنامه های نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 وی تاکید کرد: آرامش، عزت و اقتدار امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم به همین دلیل گرامیداشت یاد و خاطره آنان در جامعه ضروری است.

 فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب گفت: رشادت شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را آشکار کرد و امنیت و صلابت جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون رشادت شهداست.

 جرجندی با اشاره به نقش و جایگاه والای شهدا در نظام جمهوری اسلامی افزود: با توجه به جایگاه شهدا در دوران جنگ تحمیلی و اینکه شهدا سرمایه های مهم نظام اسلامی هستند برنامه ریزی ویژه ای برای برگزاری یادواره شهدا شده است.

 فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه شهرستان رودبارجنوب  بیش از ۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این شهدا همچون چراغی پر فروغ بر آسمان این شهرستان می درخشند و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان بر ما واجب است.

 دبیر هفتمین یادواره شهدای شهرستان رودبارجنوب ادامه داد: شهدا چراغ هدایت و الگویی تمام عیار برای نسل جوان و نوجوان هستند و الگو گیری از این عزیزان و حرکت در مسیر آنان فرد و جامعه را به دنبال دارد.

 این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش برگزاری یادواره های شهدا را از تاکیدات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: امروز همه ما از جمله مسئولان باید نسبت به تعهد و وظیفه ای که در قبال شهدا داریم تمام تلاش خود را برای هر چه با شکوه برگزار شدن چنین برنامه هایی به کار بگیریم.

 وی ضمن تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران اضافه کرد: اجرای موفق و تاثیر گذار این گونه یادواره ها بار دیگر یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را زنده کرده و علاوه بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

 وی با بیان اینکه افتخار شهرستان این است که ۶۰ شهید در آسمان پر فروغش می درخشد و آبرو و اعتبار مردم شهرستان هستند ادامه داد: یادواره شهدا باید با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و در شان این شهدای بزرگوار برگزار شود.

 فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب خاطر نشان کرد: هفتمین یادواره شهدای شهرستان رودبارجنوب و۵شهید گمنام چهارم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان با حضور مداح و سخنران کشوری  برگزار خواهد شد و زائران شهدای گمنام شام را میهمان سفره شهداء هستند.

ارسال نظرات