خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سپاه ناحیه رامهرمز: سرباز شهید امید حسینی از شهدای روز رژه 31 شهریور ماه ، در حمله گروهک تروریست به مقام والای شهادت رسید، عصردیروز در قطعه شهدای بهشت زهرای شهرستان رامهرمز( درزادگاهش ) تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۷۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

در این مراسم که حضور دهها هزار نفری مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان مشاهده می شد، آمده اند تا با شعار های کوبنده خود به دشمنان کوردل انقلاب اسلامی اعلام دارند که تا خون در رگ ماست، ما هرگز دست از ولایت فقیه و انقلابمان بر نخواهیم داشت و اگر فکر می کنید با این ترقه بازی ها و ریختن خون جوانان این ملت سربلند می توانید باعث دلسردی ما دلسر می شوید، کور خواندید و بدانید که این انقلاب با ریختن خون چنین جوانان شجاعی امثال شهید حسینی ها و طاها کوچولو ها و ... آبیاری می شود و جان تازه ای به خود میگیرد. مردم شهید پرور رامهرمز دیروز باری دیگر با شهدا بیعتی مجدد بسته و با حضور پررنگشان در این مراسم نشان از پیروی شهدا و خط شهدا را داده اند و ثابت کردند که تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های انقلاب خواهند ماند.

پیش از مراسم خاکسپاری نماز میت توسط حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل موسوی امام جمعه محترم شهرستان و جمع کثیر مردم اقامه گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها