خبرهای داغ:
به گزارش روابط عمومي بسيج دانش آموزي شهيد فهميده دزفول مراسم آغاز سال تحصيلي و به صدا در آوردن زنگ مهر حسيني در دبيرستان دوره اول پسرانه شهيد سپهري و به همت مسعولين حوزه بسيج دانش آموزي شهيد فهميده و ديگر مسعولين شهري برگزار گرديد .
کد خبر: ۹۰۶۱۷۷۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

مراسم آغاز مهر حسيني در اولين روز ماه مهر در دبيرستان دوره اول شهيد سپهري برگزار گرديد ، در اين مراسم از مسعولين شهري و استاني دعوت به عمل آمد ؛ از جمله مسعولين شرکت کننده در اين مراسم ، آقاي شيخي معاون مديرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ، امام جمعه محترم شهرستان آيت الله قاضي دزفولي ، فرماندهي محترم نيروي انتظامي دزفول سرهنگ الهامي ، فرماندهي محترم سپاه ناحيه دزفول سرهنگ دوم پاسدار هادي سعادت زاده ، فرماندهي محترم بسيج دانش آموزي شهيد فهميده دزفول سروان پاسدار رضا صائمي ، رياست محترم آموزش و پرورش شهرستان دزفول آقاي جرجاني ، رئيس شوراي شهر دزفول آقاي عظيمي فر به همراه برخي از اعضاي شوراي شهر ، شهردار محترم شهرستان دزفول مهندس دوايي فر و ديگر مسعولين شهرستان .

در ابتدا آقاي شيخي معاون مديرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصيلي 97-98 و تقدير از مسعولين شهرستان براي حضور در مراسم مهر حسيني خاطر نشان کرد که پيام عاشورا و پيام هفته دفاع مقدس ، پيام پايداري و استقامت در برابر ظالمان است . ايشان در ادامه پيام تبريک سال جديد تحصيلي را از طرف رياست آموزش و پرورش استان خوزستان به دانش آموزان رساندند .
وي در ادامه بيان کرد که آموزش و پرورش سه رکن اصلي دارد و اين سه رکن اگر در کنار هم اجرا شوند باعث پيشرفت و ترقي نظام آموزشي کشور ميشود .
درادامه امام جمعه شهرستان دزفول در سخناني هفته دفاع مقدس را گراميداشت و شروع سال تحصيلي جديد را به دانش آموزان و اولياي مدرسه تبريک عرض کرد .
ايشان در ابتداي سخنان خود ايام سوگواري اباعبدالله الحسين را تسليت و ياد شهداي گرانقدر دفاع مقدس را گراميداشتند .
وي در ادامه افزود شهداي دفاع مقدس و همچنين شهداي مدافع حرم حق بزرگي برگردن ما دارند و ارامش کنوني جامعه را مديون از خود گذشتگي ها و رشادت هاي آنان هستيم .
ايشان در پايان سخنان خود حادثه تروريستي اهواز را که در مراسم رژه 31 شهريور 97 رخ داد و باعث به شهادت رسيدن تعدادي از پاسداران ، بسيجيان و مردم عادي شد را محکوم کردند .
رياست محترم آموزش و پرورش دزفول آقاي جرجاني در ادامه بيان کرد که زنگ مهر حسيني يک آيين زيباست که بيانگر اين است که دانش آموزان بايد رشادت هاي شهداي کربلا و اتفاقات عاشوراي حسيني را سرلوحه کار خود قرار دهند .

در پايان مراسم با حضور مسعولين زنگ مهر حسيني نواخته شد و دانش آموزان بر سر کلاس هاي درس خود حضور يافتند و مسعولين نيز به صورت نمادين با آن ها همراه شده و بر سر کلاس درس نشستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها