خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از امیدیه، مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز صبح امروز در محل مسجد جامع شهرستان امیدیه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۹۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

حجت‌الاسلام کرمانشاهی در این مراسم گفت: حادثه اخیر، نشان از خشم و رذالت همیشگی استکبار جهانی نسبت به عشق و ارادت ملت ایران به آرمان‌های راستین امام خمینی ره و شهدا دارد و همچنین نشان از کینه و حسادت همیشگی آن‌ها نسبت به وحدت هم‌وطنان در راستای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارد

وی افزود: هرکدام از حملات تروریستی که دشمنان علیه ایران انجام می‌دهند، گواه پیروزی ما و شکست آنهاست. اربابان تروریست‌ها به‌خاطر شکست‌های راهبردی که در منطقه از ایران خورده اند، با استفاده از این مهره‌های فریب خورده و خائن خود دست به چنین اقدامات ضد انسانی می زنند

این مراسم از سوی فرمانداری شهرستان امیدیه،ناحیه مقاومت بسیج امیدیه و ستاد نماز جمعه شهرستان و با حضور جمعی از مسوولین، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم قاریان و مداحان با قرائت قرآن و دعا و مداحی یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی داشتند

گفتنی است،حمله تروریستی صبح شنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به رژه نیروهای مسلح در اهوازمنجر به شهادت۲۴ نفر و مجروح شدن بیش از ۶۰ نفر از شد.
در پی این حادثه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها