یادواره شهداء بخش فیروز روستای هشین با حضور اهالی وجمعی از سبز پوشان حریم ولایت وبا سخنرانی مهدی امین مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه کوثر در مسجد آن روستا برگزارگردید.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۰۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
یادواره شهداء در روستای هشین (شهرستان کوثر) برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مهدی امین مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه کوثر در این یادواره به موضوع شهادت پرداخت و اظهار داشت: هرفردی که برای دفاع از حق و دین ومظلوم در راه خدا شهید می‌شود وبه آن جایگاه عظیم میرسد ملائکه بالهایشان را زیر پای آن فرد میگسترانند وبه وجودش افتخار می‌کنند همانطور که امام راحل فرمود: شهادت هنر مردان خداست؛زمان همه جیز را کهنه می‌کند مگر خون شهید را.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کوثر افزود:در حال حاضر که کشور ما پایدار مانده است به برکت خون شهیدان است دشمن حالا این رابه خوبی فهمیده آن زمانی که رژیم بعثی عراق حملات همه جانبه‌ای را علیه جمهوری اسلامی به را انداخت جوانان ایران چه شیعه چه سنی چه زرتشتی و مسیحی از این مملکت دفاع کردند و جانشان را برای ماسپر کردند تا این مملکت دست نا اهلان نیفتد.
 
وی افزود: گاهی جنگ جنگ اقتصادی است دشمن اول بانک مرکزی کشورمان را تحریم کرد اگر با نک مرکزی هر کشوری را تحریم کنند آن کشور فلج می‌شود، ولی کشور ما به برکت رهنود‌های مقام معظم رهبری که همان اقتصاد مقاومتی است به حیاتش ادامه میدهد.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه کوثر تصریح کرد: امروز عامل اختلاف بین شیعه وسنی دوچیز است: یکی استکبار و یکی وهابیت است؛ وهابیت جیره خوار استکبار است در راس استکبار آمریکای جنایتکار و اسرائیل کثیف است ودر راس وهابیت حکام بی لیاقت عربی است.
 
حجت الاسلام امین افزود امروز بصیرت در مقابل استکبار زیاد شده امروز کشور‌های اسلامی به قدرت ایران افتخار می‌کنند، چون ایران رهبر مقتدری دارد رهبری که برای اتحاد مسلمانان تلاش می‌کند.
 
وی در پایان اضافه کرد: ما از مقاومت حمایت می‌کنیم هر حکومتی هر دولتی از اسرائیل حمایت نکند ما با آن دوستیم هر کس انزجار خود را از استکبار اعلام کند و اسرائیل و آمریکا رابکوبد ما ازش حمایت میکنیم.
ارسال نظرات