امام جمعه دهگلان درمراسم یادواره شهدای قروچای گفت: تروریست‌ها با اقدامات کور نمی‌توانند اراده مردم را درپاسداری نظام تضعیف کنند.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۱۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان در مراسم یادوراه شهدای قروچای با تسلیت شهادت تعدادی از مردم، نیرو‌های مسلح و خصوصاً سربازان در حادثه تروریستی اهواز به تمام ملت ایران و محکوم کردن این اقدام وحشیانه و ضدانسانی اظهار داشت: حملات تروریستی باعث اتحاد بیش از پیش مردم ایران و نیرو‌های انقلاب می‌شود.


ماموستا محمدی درادامه گفت: قطعا ترویست‌های شیطان‌صفت به‌زودی تقاص خون شهدا و حرکات ناجوانمردانه خود را پس می‌دهند.


وی با بیان اینکه باید جبهه دشمنان شیطانی منتظر پاسخی سخت باشند، گفت: مردم ایران هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهند که معاندین نظام به خواب و خیال خود برسند و همانند همیشه دسیسه‌های شوم آنان را نابود می‌کنیم.


امام جمعه دهگلان تصریح کرد: دشمنان و تروریست‌ها خوب بدانند که در خواب هم نمی‌توانند با این اقدامات کور تروریستی اراده مردم را در پاسداری از نظام و رهبری تضعیف کنند چراکه ملت ایران پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول دارند.


ماموستا محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش‌ها بنا شده است، خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم.


وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت‌های کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه‌های مختلف می‌کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه‌ها را باطل می‌کنند.


امام جمعه دهگلان با اشاره به شرایط ایران اسلامی در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که ما هیچگونه آمادگی برای یک جنگ هشت ساله نداشتیم.


ماموستا محمدی گفت: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده و نوپا بود دشمنان ایران و انقلاب برای سلطه به این کشور اسلامی جنگی نابرابر را برما تحمیل کردند و رزمندگان غیور با رشادت و دلاوری از همه هستی خود گذشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک این مرزوبوم به دست دشمن بیفتد.


امام جمعه دهگلان با بیان اینکه نام بردن از شهدا افتخار و عزت به ارمغان خواهد داشت گفت: هر کس بخواهد از ویژگی‌های سرزمین خود اسم ببرد ابتدا باید شهیدان دیار خود را معرفی کند و با نام شهیدان از افتخارات کوچه و محله خود نام ببرد.


در پایان مراسم از خانواده شهید علی حسین پناهی تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۷۷۲۷
ارسال نظرات