خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: عزاداری هایمان و عباداتمان برای رضای خدا باشد و کاری به عده و عُده هیات نداشته باشیم ، کاری که برای خداوند باشد ارزشمند است .
کد خبر: ۹۰۶۱۸۳۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) در مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج جامعه پزشکان شهرستان البرز اظهار کرد : مسئولیت شما نجات جان ها است و امیر المومنین در این باب می فرمایند : هر کس یک نفر را نجات دهد .
وی افزود : در طول تاریخ جنگ های بسیاری اتفاق افتاده است ولی هیچ کدام از جنگ ها مثل اتفاقات روز عاشورا و آنچه بر امام حسین (ع) گذشته است به حیات طیبه نرسیده اند، چرا؟ چون حسین ابن علی انتظار پاداش را از خدا داشت و نگاهش به دست دیگران نبود و ما نیز همچون رزمندگان جنگ و حسین ابن علی (ع) ملاک کارمان خدا باشد و برای او کار کنیم .
این مسئول با اشاره به ایثار و فداکاری شهید باکری که شهردار بودند افزود : در حال حاظر به ایثارو فداکاری هایی به سبک شهدا در عرصه جهاد اقتصادی احتیاج داریم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالحسین افزود : عزاداری هایمان و عباداتمان برای رضای خدا باشد و کاری به عده و عُده هیات نداشته باشیم ، کاری که برای خداوند باشد ارزشمند است .
حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان خاطر نشان کرد: شیطان و هوای نفس در زمانی به ما نزدیک می شود که در سنگر خدا پناه گرفته باشیم و اگر بخواهیم از سنگر خدا بیرون بیاییم موفق نخواهیم بود و انشالله خداوند کمک خواهد کرد که در ایجاد انقلاب جهانی تاثیر گذار باشیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها