خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهار کرد: دشمن امروز دو جنگ علیه ما راه انداخته است جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای ، با جنگ رسانه ای میخواهد ذهن مردم ما را منحرف کند و با جنگ اقتصادی که مدیریت و اتاق فرمانش خزانه داری آمریکا می باشد به این انقلاب ضربه بزند که باید در برابر هر دوی اینها آگاه باشیم و فریب دشمن را نخوریم.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۴۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در جمع کارکنان و پرسنل جهاد کشاورزی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد : دفاع مقدس ما دو پیام داشت و یکی از این پیام این است که اگر برای آینده خود برنامه ریزی نداشته باشیم دشمن چشم طمع به مملکت مان خواهد دوخت .
وی افزود : پیام دیگر دفاع مقدس این است که اگر مردم پای کار باشند حتی با دست خالی از میهن و ناموس شان دفاع خواهند کرد .
طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : در جنگ تحمیلی مستقیما 36 کشور با نیروی انسانی و چه تسلیحاتی به صدام کمک می کردند ولی نظام جمهوری اسلامی ایران سربلند از این جنگ بیرون آمد .
وی بیان داشت : دفاع مقدس ما چند ویژگی داشت که می توان در حال حاظر نیست گره گشای مشکلات باشد ، یکی از ویژگی های هشت سال دفاع مقدس تربیت نسل های آینده بود .
این مسوول افزود : یکی از ویژگی های دفاع مقدس از خود گذشتگی رزمندگان اسلام برای بازکردن معابر بود و رزمندگان برای باز شدن معابر برای عبور دیگر رزمندگان حتی جان خود را فدا می کرد .
وی خاطر نشان کرد : حفظ بیت المال از دیگر ویژگی های رزمندگان بود و در حال حاظر ما به عنوان کارگزاران نظام نقش اصلی در حفظ و حراست از بیت المال را داریم .
وی در پایان افزود : دشمن امروز دو جنگ علیه ما راه انداخته است جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای ، با جنگ رسانه ای میخواهد ذهن مردم ما را منحرف کند و با جنگ اقتصادی که مدیریت و اتاق فرمانش خزانه داری آمریکا می باشد به این انقلاب ضربه بزند که باید در برابر هر دوی اینها آگاه باشیم و فریب دشمن را نخوریم.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها