درصبحگاه مشترک نظامی در شهرصنعتی کاوه شهرستان ساوه بیان شد:

انقلاب و دفاع مقدس ما ثمره محرم و صفر است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:انقلاب و دفاع مقدس ما ثمره محرم و صفر است و اگر فداکاری سیدالشهدا(ع) نبود در کمتر از یک قرن، اسلام به فراموشی سپرده می شد. ا
کد خبر: ۹۰۶۱۸۵۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از ساوه سرهنگ پاسدار علی رسولی در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان که در شهرک صنعتی ساوه برگزار شد گفت: ظلمی بالاتر از بنی امیه بر اهل بیت (ع) در تاریخ نداریم و باعث نجات ما اشک بر امام حسین (ع) است.

وی بیان کرد: برکات دفاع مقدس به عنوان پدیده‌ای در تاریخ هنوز کامل شناخته نشده است و همین ۸ سال موجب ماندگاری انقلاب اسلامی در سال‌های بعد شد و همین دفاع مقدس می‌تواند ما را به ظهور برساند.

وی با اشاره به مقابله ایران با چندین کشور در جنگ ادامه داد: بلوک شرق و غرب با وجود دشمنی با یکدیگر در برابر ایران باهم بر علیه ایران اسلامی متحد شدند و ارتش عراق را به انواع تجهیزات غربی و شرقی در کمترین زمان تجهیز و آموزش دادند.
فرمانده سپاه ساوه افزود:عشق به خدا و علاقه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب موجب شد تا در هشت سال جنگ تحمیلی علوم و فنون نظامی نوینی در جهان شکل بگیرد و این ملت در مقابل به ظاهر رژیم بعث، اما در عمل ۴۰ کشور دنیا ایستادگی کند.

وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا در دوران دفاع مقدس ارزش‌های انقلاب استحکام بخشیده شد و موجب شد که کشورمان استقلال سیاسی و دینی خود را بازیابد.
ارسال نظرات