همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور سرلشگر محسن رضایی؛

نخستین مجموعه تصاویر 360درجه ای و بازی تکاور رونمایی شد

آیین رونمایی از مجموعه یادمان عشق و بازی ویدیویی تکاور با حضور دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مدیران و فعالان فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۶۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در سخنانی با اشاره به فعالیت های بسیج در لایه های۱۳ گانه فضای مجازی، گفت: قرارگاه فضای مجازی در یک روش نوین در همه ۱۳ لایه فضای مجازی از حوزه زیرساخت تا حوزه خدمات‌محور و انیمیشن ورود کرده و حضوری اثرگذار خواهد داشت و انشالله آینده فضای مجازی در اختیار نیروهای انقلاب خواهد بود.
وی افزود: مجموعه قرارگاه فضای مجازی بسیج با تمرکز بر هم‌افزایی در کنار رسانه‌های رسمی در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی را با محوریت بسیج تشکیل داده است.
معین تاکید کرد: امروز دو محصول در حوزه بازی و انیمیشن رونمایی می شود که یکی از آن‌ها مربوط به زیارت یادمان‌های شهدا در مناطق جنوب کشور و دیگری نیز بازی ویدیویی مبتنی بر موبایل تحت عنوان “تکاور” است که رویارویی مدافعان حرم با تروریست‌ها را روایت می‌کند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج تاکید کرد: به حمدالله با حضور نیروهای انقلابی و تاثیرگذاری در حوزه های مختلف، با اطمینان خاطر عرض می‌کنم که آینده فضای مجازی در اختیار جریان انقلاب و نیروهای انقلابی خواهد بود.
دکتر محسن رضایی عضو تشخیص مصلحت نظام نیز در آیین رونمایی در آیین رونمای از بازی تکاپو و مجموعه یادمان عشق در سخنانی با تقدیر از حضور بسیج در این عرصه و لایه های فضای مجازی گفت: امروز دشمنان ما در دو حوزه قصد ضربه زدن به ما را دارند یکی در حوزه اقتصادی و فشارهای اقتصادی و دیگری در حوزه رسانه و فضای مجازی که تصور می کنند ما توان استفاده از این فناوری را نداریم.
وی در بخشی از سخنان خود با تسلیت شهادت هموطنان اهوازی در حادثه تروریستی اخیر افزود: من از اهواز می آیم و زمانی که وارد بیمارستان‌ها شدم از همه اقوام خوزستانی شهید و مجروح داشتیم و کسانی که به نام قومیت جنایت می کنند و به درستی ترور کور گفته می‌شود، همین است یعنی ماسکی روی اهداف اصلی می‌زنند تا نیت باطنی‌شان مشخص نشود.
رضایی تاکید کرد: به عیادت مادر مجروحی رفتم که محمدش هم مجروح شده بود و دو ساعت قبل به او خبر داده بودند که فرزندش شهید شده است. مادرش می‌گفت که شب قبل از شهادت در هیئت مرتبا" شعار “لبیک یاحسین” را تکرار می کرد. همین حادثه و حوادث مشابه نشان می‌دهد که دشمنان ما برخلاف تبلیغات حقوق بشری هدفشان در طول ۴۰ سال گذشته مقابله با این انقلاب و دست‌آوردهای بزرگ ملت ایران است.
این یادگار دفاع مقدس، تصریح کرد: دشمنان در هر مرحله‌ای هم با یک ابزار متفاوت وارد می‌شوند. در دهه اول انقلاب در سیستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان ندای خودمختاری و تجزیه‌طلبی سر می‌دادند. سال ۶۰ منافقان شروع کردند و در همین تهران که امروز در امنیت است، روزانه ۴۰ یا ۵۰ نفر از ما شهید و همین حدود هم از آن‌ها کشته می‌شدند و ۱۰۰ نفر هم مجروح می‌شدند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باز در همین دوران صدام حسین را در با چند هزار تانک و نفربر وارد ۵ استان کشورمان شدند. بعد از جنگ هم تا مدتی خاموش بودند اما ۵ سال است که حادثه‌آفرینی‌های جدیدی در حوزه اقتصاد و امنیت به راه انداخته‌اند.
رضایی اضافه کرد: آن‌ها دیدند که در جنگ سخت همواره از ما شکست خورده‌اند و آسیب جدی دیده‌اند.، امروز دست روی فشارهای اقتصادی گذاشته‌ و مردم را هدف گرفته‌اند. آن‌ها حتی به چینی‌ها و هندی‌ها هم گفته اند با ایرانی ها قرارداد نفتی نبندید زیرا تا پایان امسال کار ایران تمام است.
وی با بیان اینکه سرمنشاء این کارها آمریکا و اسرائیل هستند، افزود: معرکه‌بیارهای منطقه‌ای مانند ابوظبی و عربستان و برخی کشورهای دیگر به میدان آمده‌اند تا نقش‌آفرینی کنند‌. ما در گذشته هم این دو کشور را در کنار صدام و منافقین دیده‌ایم. مسئولان ما در برهه‌ای باب دوستی با امارات و عربستان را باز کردند اما همین کارها را به شیوه های دیگر ادامه دادند.
وی تصریح کرد: در برجام هم همین اتفاق افتاد و دشمنان امروز در دو حوزه قصد ضربه زدن به ما را دارند یکی در حوزه اقتصادی و فشارهای اقتصادی و دیگری در حوزه رسانه و فضای مجازی که تصور می کنند ما توان استفاده از این فناوری را نداریم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با اشاره به شرایط نبرد اقتصادی بر حضور مردم در عرصه اقتصاد تاکید کرد و گفت: وظیفه مردم در جنگ اقتصادی سنگین است و در چنین شرایطی مردم باید به صحنه بیایند و مشخص است که کاری از دست د
وی افزود: تعجب می‌کنم که ۵ سال از شروع جنگ اقتصادی گذشته اما مردم، خبرنگاران و دانشگاه‌های ما در صحنه حاضر نیستند. باید مردم را در این ایام به صحنه آورد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایران در سال اول جنگ حتی نتوانست یک تپه را هم آزاد کند، اما در سال‌های بعد که مردم به میدان آمدند ورق برگشت و در جبهه های مختلف پیروزی داشتیم.
وی اضافه کرد: اگر مردم وارد نشوند و دولت بخواهد با سیستم حکومتی و وزارتخانه‌ای کار را پیش ببرد، روز به روز بر تعداد بیکار‌ها افزوده می‌شود‌. از بسیج می‌خواهم که کار را به صورت مردمی پیش ببرد و همچنان مردمی بماند. مردمی کردن اقتصاد و رسانه‌ها نیز تنها راه عبور از وضعیت فعلی است.
وی در پایان با تجلیل از سرداران و یادگاران دفاع مقدس، از اقدام قرارگاه فضای مجازی بسیج در تولید و عرضه این دو محصول تقدیر و برتداوم فعالیت در این عرصه ها تاکید کرد.
در این مراسم که سردار آزادی رئیس بازرسی سازمان بسیج مستضعفین، حمیدرضا زندی مدیرکل فضای مجازی معاونت استان های سازمان صدا و سیما، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه و همسر شهید صدرزاده(شهید شاخص سال کشور) حضور داشتند، از مجموعه یادمان عشق نخستین مجموعه تصویری 360درجه VR یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور و بازی موبایلی تکاور ویژه نبرد و مقابله با تروریست های تکفیری در سوریه و عراق رونمایی و بخش هایی از آن به نمایش درآمد.
در این مراسم همچنین از همسر مکرم شهید سرافراز مدافع حرم مصطفی صدرزاده( شهید شاخص سال بسیج) و عوامل تولید این دو مجموعه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار