مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه دیلم:

تفکر ناب شیعه راز عزت و سرافرازی ایران در دنیا است.

آن چیزی که ما را در دنیا برتری داده تفکر و ایدئولوژی ناب شیعه است که در عین صلح طلبی ذلت ناپذیریم و زیر بار ظلم نخواهیم رفت.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۶۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

حجت الاسلام نوذر باقری راد امروز که در محفل زیارت عاشورای هفتگی کارمندان و مدیران ادارات شهرستان دیلم سخنرانی می‌کرد ریشه جنایت تروریستی اهواز را در جنگ افروزی عربستان سعودی دانست و گفت: زمانی که ولیعهد نادان عربستان اذعان کرد که نمی‌گذاریم مکه به پایگاه شیعه تبدیل شود و ما جنگ را به داخل ایران می‌کشانیم تهی بودن تفکر و ایدئولوژی وهابیت را آشکار می‌سازد چرا که پاسخ عقیده و اندیشه جنگ و خشونت نیست لذا صهیونیست و وهابیت هیچ جایگاهی ندارند و مجبورند به اقدامات حماقت آمیز و تروریستی دست بزنند.
باقری راد با بیان اینکه ملت ایران صاحب تفکر ناب تشیع است تصریح کرد: شیعه صلح طلب است، اما ذلت ناپذیر است.
وی افزود: دشمنان علیه ما جنگ آغاز کردند و شهدای ما به مقابله رفتند و اکنون راه آن‌ها بین المللی و الگویی برای تمام انسان‌های آزاد اندیش قرار گرفته است.
او در همین رابطه یکی از علل حضور ایران در سوریه را دفاع از امنیت خود خواند و اظهار داشت: وقتی با همه توان به جنگ با سوریه می‌آیند ما نیز حاضر می‌شویم و در راه مقابله با دشمن تکفیری غالب ادیان و مذاهب حاضر در سوریه تفکر مقاومت را همراهی کردند و پیروز شدند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دیلم خطاب به رژیم آل سعود گفت: شما حتی اگر اصلاحات هم انجام دهید و در کمال ناباوری جایگاه زن را از درجه نباتات به حیوانات ارتقاع دهید باز نمی‌توانید عادات خشن و جاهلی خود را ترمیم و مانع گسترش تفکر ناب شیعه گردید و امیدواریم انشاا... پرچم سبز مهدوی بوسیله رزمندگان مقاومت بر فراز دو نقطه اشغال شده توسط صهیونیست و آل سعود به اهتزاز در آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار