سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خلخال در گفت و گو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خلخال گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلیری ها و رشادتهای رزمندگان اسلام در دفاع همه جانبه از اسلام ،کشور و تمامیت ارضی مملکت اسلامی می باشد که در نوع خود در جهان بی بدیل می باشد .
کد خبر: ۹۰۶۱۸۸۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
هفته دفاع مقدس یادآور رشادتهای رزمندگان اسلام در دفاع همه جانبه از اسلام است
حجت الاسلام جعفر توحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خلخال اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلیری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع همه جانبه از اسلام، کشور و تمامیت ارضی مملکت اسلامی می‌باشد که در نوع خود در جهان بی بدیل می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال عنوان کرد: واژه‌ی دفاع مقدس بهترین و مناسب‌ترین واژه در مقابل جنگ تحمیلی ۸ ساله عراق علیه ایران می‌باشد که این جنگ همه جانبه در حالی بر کشور ما تحمیل شد که انقلاب اسلامی و دولت جمهوری اسلامی نوپا بود و هدف اصلی آغاز گران آن که در راس آن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قرار دارد مقابله با انقلاب اسلامی و خاموش کردن چراغ طیبه انقلاب بود.

وی افزود: جنگ تحمیلی بعد از جنگ آمریکا با ویتنام که بمدت ۱۱ سال طول کشید بزرگترین ودر نوع گسترده‌ترین و بی سابقه‌ترین جنگ معاصر محسوب می‌شود.

توحیدی دفاع مقدس را نوعی از جنگ و نبرد مسلحانه دانست و گفت: دفاع مقدس از یک سو حالت تدافعی در مقابل تجاوز نظامی بیگانگان را داشت و ازسوی دیگر مطابق با هنجار‌ها دینی و هویتی پذیرفته شده و در یک جامعه و دارای ارزش دینی و اجتماعی است.

وی در پایان یاد آور شد: دفاع مقدس منبع مبارزه و جهاد در همه حوزه هاست که باز خوانی این میراث ارزشمند می‌تواند نقش مهمی در سلامت اجتماعی و سیاسی جامعه کنونی ما داشته باشد.
ارسال نظرات