سرهنگ مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت:شهداء بهترین مدافع ملیت کشور هستند که از عزت و اقتدار فرهنگی ما دفاع کردند.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۹۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب؛ سرهنگ مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب با حضور در مراسم یادواره شهیده زینب کمایی به مناسبت هفته دفاع مقدس به اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان اشاره نموده وگفت :  شهداء بهترین مدافع ملیت کشور هستند که از عزت و اقتدار فرهنگی ما دفاع کردند.

وی افزود:امروز تحلیلگران و بزرگان دنیای غرب، انقلاب اسلامی ایران را خطرناک‌تر از جنگ جهانی علیه غرب میدانند که این نیز به دلیل وجود جنگنده‌ها و سخت افزار دفاعی نیست، بلکه به دلیل وجود فکر فرهنگی رهبر معظم انقلاب و نیروهای مومن و متعهدی است که به طور حتم غرب را در هم خواهند پیچید.

سرهنگ مهدی در ادامه گفت :شهدا قطب نمای راه ما هستند و با مجاهدت آنها امروز کشورمان به پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های جدید در رقابت با سایر کشورهای پیشرفته دست پیدا کرده است .وی افزود: ‌اگر خون این شهدا و مرام و تفکر عاشورایی آنها نبود امروز جمهوری اسلامی ایران در مسیر آرمانی خود با چالش‌ها و حرکت‌هایی متفاوت روبه‌رو می‌شد که نمی‌توانستیم مدعی الگوی برتر جهانی باشیم.

وی با یادآوری اینکه این شهدا با ترجیح دادن بهترین مسیر در حقیقت گام در راهی گذاشتند که ختم به معنویت و رفتارهای برتر انسانی می‌شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه خون چنین جوانان رشید امروز در قله افتخار و عظمت به خود می‌بالد و با قرار گرفتن در اوج آرامش و امنیت بسترساز تحول  بسیار عمیق و واقعی است.

فرمانده ناحیه خنداب در ادامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل چند شهید شهرستان از خانواده این شهیدان تقدیر و یاد شهداء را گرامی داشتند.

ارسال نظرات