سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: پروژه محرومیت زدایی مرمت مسجد حضرت امام حسین علیه السلام قشلاق ساری قویی شاهمار اصلاندوز توسط بسیج سازندگی ناحیه عشایری اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۰۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
یک پروژه محرومیت زدایی در دورترین قشلاق اصلاندوز در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز به مناسبت هفته دفاع مقدس در بازدید از یک پروژه محرومیت زدایی گفت:پروژه تکمیل مسجد حضرت امام حسین (ع) قشلاق ساری قویی شاهمار با اعتبار ۳۱ میلیون تومان در متراژ ۴۳۰ متر مربع که ۱۶ میلیون تومان آن سهم سپاه و ۱۵ میلیون تومان دیگر نیز سهم اهالی و خیرین قشلاق است با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی، بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، ناحیه عشایری و حوزه امام حسین (ع) در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه و کار‌های عمرانی دیگر را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج سازندگی، اردو‌های جهادی است که گروه‌های جهادی در دوره‌های هفت و ده روزه به مناطق محروم اعزام شده و مشغول خدمت رسانی به مردم می‌شوند.

یک پروژه محرومیت زدایی در دورترین قشلاق اصلاندوز در حال اجراست
 
فرمانده ناحیه عشایری خاطرنشان کرد:سپاه توجه ویژه‌ای به محرومیت زدایی در مناطق عشایری دارد و از تمام ظرفیت خود برای از بین بردن مشکلات مردم مناطق محروم و عشایری بهره جسته است.

گفتنی است، اهالی قشلاق ساری قویی شاهمار که در دورترین قشلاق اصلاندوز استان اردبیل قرار دارد از سپاه ناحیه عشایری و بسیج سازندگی به جهت کمک به مرمت و زیباسازی مسجد قشلاق تقدیر و تشکر کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار