خبرهای داغ:
برخی از انتقادات را که می بینم تمام عقل و هوش خود را درگیر می کنم تا توجیهی برایش بیابم! فقرا نه در آنتالیا هستند نه در آلانیا! اصلا مستضعفان معنایی ندارند،انقلاب کردیم هرکس ندارد برود بمیرد یا اینکه در کاخ بابام،دولت بابام حضرت علی ع را هم سپر کارهای خویش قرار دهیم!
کد خبر: ۹۰۶۱۹۰۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

خبرگزاری بسیج قزوین: برخی از انتقادات را که می بینم تمام عقل و هوش خود را درگیر می کنم تا توجیهی برایش بیابم! فقرا نه در آنتالیا هستند نه در آلانیا! اصلا مستضعفان معنایی ندارند،انقلاب کردیم هرکس ندارد برود بمیرد یا اینکه در کاخ بابام،دولت بابام حضرت علی ع را هم سپر کارهای خویش قرار دهیم!
غم انگیز است، از زبان فرزند شهید در تقابل با آرمانهای شهدا گام بر می دارند! نگران مستضعفانی هستند که حاصل کار خودشان است. با برگزاری کنگره مخالف هستند چون کل هزینه یک میلیارد تومان است! اما در خصوص پرداخت ماهانه چند میلیارد تومان سود بانکی از بودجه عمومی و بیت المال توسط لیست محبوبشان هیچ نگرانی در خصوص فقرا ندارند!
تجلیل از آیت الله تاکندی بسیار مورد ستایش این جماعت است و هزینه هایی برایش جاری می گردد، به هیچ وجه هدف از بیان نوشته نفی ایت الله تاکندی نیست، اما شهدای ما که در غریبستان مدیریت نا اهل سازشکار با کفر و در ستیز با خودی گرفتار شده اند حداقل کاری که باید کرد چه می شود کرد؟
برای فلان ضد انقلاب یک استان را مصادره می کنند همایش و جشن خدمتگزاری به ایران برایش می گیرند اما برای ۳هزار شهید به یک باره فقرا و مستضعفین سپر می شوند، گویا که مستضعفان باید باشند تا با این حربه مقدسات لجن مال شوند.
شهدا شمع محفل بشریتند! از یاد برفت هر آنکه از دیده برفت، شهدایی که امروز مظلوم تر از شهدای کربلا اسیر دست دنیا طلبان شده اند.
از زبان فرزند شهید دروغ می نویسند و در ستیز با شهدا مطلب می نویسند اما دو پهلو و گنگ تا بتوانند برداشت کافی و بهره دنیوی ببرند.
دنیای عجیبی می باشد برای مریم میرزا جانی گریبان چاک کردند اما برای ۳هزار شهید استان مستضعفان را علم کردند.
باید پالایشی در استان و مدیریت ها صورت گیرد،به فرموده امام مستضعفان لیبرالها را باید بیرون کرد.
هنوز هم در رسانه هایشان با قاتلان شهدا دمساز هستند،تشنه لبخند کفر و شیاطین می باشند.
شهدا متعلق به همه مردم هستند، جان دادند تا با حربه سازش کشور را به پرتگاه نبرند.
انقلاب مظلوم است، چپاولگران ارزش ها را به توپ بستند و قلم بزنهایی با همراهی این طیف منافقین مرده را زنده کردند.
بعد از دلار 500تومانی و رقص مرگ بر اقتصاد ایران با پرچم آمریکا، این بار نصف شدن قیمت دلاربا تصویب اف ای تی اف و پالرمه را بهانه کردند.
وقتی دلار ۳۲برابر توهم آنان شد این بار خدا می داند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
برای نجات فقرا و مستضعفان باید کاخ های سبز اموی را ویران کرد، از غربت شهدا و انقلاب همین بس که در ملت خود هم غریب هستند.
1002/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها