سردار علی فضلی:

مردم در صحنه های حساس بر علیه دشمن به پیروزی رسیده اند

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مراسم گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی گفت: مردم در صحنه های حساس بر علیه دشمن به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۱۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی در کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه با حضور سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد.

مردم در صحنه های حساس بر علیه دشمن به پیروزی رسیده اند

وی طی سخنانی اظهار داشت: دشمن می خواهد با ایجاد گرانی و تورم و همچنین ایجاد مشکل در سیستم مدیریتی بین مردم و دولت تفرقه ایجاد کند.

فضلی، بیان کرد: ملت بزرگ ایران در طول 40 سال نشان دادند که پای خون شهدا و آرمان های حضرت امام خمینی(ه) و رهبری معظم انقلاب ایستاده اند و تا پای جان از این آرمان ها دفاع خواهند کرد. 

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی گفت: قدرت ایستادگی ملت ایران به اوج خود رسیده است و هم اکنون ملت ایران قدرتمندتر از سال های گذشته در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

مردم در صحنه های حساس بر علیه دشمن به پیروزی رسیده اند

وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، افزود: مردم در صحنه های مهم و حساس بر علیه دشمن به پیروزی رسیده اند و در این مرحله نیز ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در نبرد اقتصادی دشمن پیروز خواهند شد.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: دشمن به بهانه مذاکرات برجام تلاش کرد قدرت موشکی ما را کاهش دهد ولی به فضل پروردگار در این زمینه ناکام ماند. 

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) در ادامه با محکوم کردن حمله تروریستی شهر اهواز افزود: کار دشمن در این حمله تروریستی خبیثانه بود چرا که تعدادی از هموطنان به ویژه کودک 4 ساله در این حمله به شهادت رسید.

در پایان این مراسم تعدادی از جانبازان و بسیجیان نمونه ی دفتریاران و وکلا مورد تجلیل قرار گرفتند. 





























 

ارسال نظرات