به مناسبت هفته دفاع مقدس:

برگزاری شب شعر و خاطره در مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رودان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم شب شعروخاطره با حضور پیشکسوتان جهادوشهادت و رزمندگان دوران دفاع مقدس در مسجدحضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۵۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با همت پایگاه مقاومت بسیج مسجدحضرت ابوالفضل(ع) و پشتیبانی فرمانده حوزه بسیج امام جعفرصادق(ع) مراسم شب شعروخاطره با حضور پیشکسوتان جهادوشهادت و رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مسجدحضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام مهران خاکسار استادحوزه و دانشگاه و مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت در این مراسم با اشاره به هشت سال نبرد رزمندگان اسلام با دشمنان و استکبار جهانی اظهار کرد: در جنگ تحمیلی همانطور که یاران امام حسین(ع) در روز عاشورا وفاداریشان را به امام خود ثابت نمودند بسیجیان و سایر رزمندگان اسلام هم وفاداری خود را به امام(ره) و انقلاب اسلامی به اثبات رسانده اند.

وی افزود: هم اکنون که چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته هنوز وقتی که به درون جامعه نگاه می کنبم عشق به اهلبیت(ع) و امام و شهدا روز به روز افزون تر می شود و جوانان پرشورتر و گوش به فرمان عظمای ولایت آماده نبرد بی امان با دشمن می باشند و ما امروز باید قدردان ایثارگران و جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا باشیم که با تحمل سختی ها تاریخ درخشانی را برای ما و آیندگان ترسیم نمودند.

این مراسم با نوحه خوانی و مدیحه سرایی شهدای کربلا توسط یکی از بسیجیان پایگاه و خاطره گویی رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس حاج موسی نجفی همراه بود و در پایان به چهل نفر از بسیجیان فعال از طرف فرمانده پایگاه مقاومت با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات